skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
13:32:21
11.10.2009
11.10.2009
Labros
-> gim: odstrojovali jste komplet? žádný olepování? včetně oken, všech plastů, zámků atd? za 30h komplet odstrojeno, nalakováno, nastrojeno? pěkná šichta teda.
21:12:03
10.10.2009
10.10.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> gim: jj,prokoukla) jen tak dál
21:07:36
10.10.2009
10.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: vypada znova pekne ako z linky :)
15:52:59
10.10.2009
10.10.2009
gim
-> Tomo: moc sem toho nenafotil, byl jsem rad ze sem udrzel fotak, soupnul jsem foto po nastrojeni, krom noveho laku je spinava jak jetel.
Jinak jsem namontil taky konecne okno se zelenym pruhem co se mi valelo ve sklepe uz rok.
Jinak jsem namontil taky konecne okno se zelenym pruhem co se mi valelo ve sklepe uz rok.
15:30:16
10.10.2009
10.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: chce to riadne fotecky :) nech to kukneme :) a nie dake krpce :)
15:25:05
10.10.2009
10.10.2009
gim
konecne nalakovano, foto v co jste dnes udeali, nebo pred a po. Jinak se lakovalo jeste vic nez jsme byli domluveni, takze jedine povrchove plechy co jsou v puvodni barve jsou strecha s pr. kapotou. A kdyby nebyly hrbaty, tak by se strikly taky, ale nebyl na to uz cas. Preci jen sme na tom delali pres 20hodin a lakyra byl jeste predtim praci, takze jel pres 30hodin v kuse, sme total ko. Ale dotahlo se to dokonce coz je hlavni, fotky dodam az bude cas.
10:37:43
24.09.2009
24.09.2009
gim
-> Labros: v tom ja prsty nemam, za to muze lakyrnik. Chtel jsem jen aby striknul blatniky a zadni dvere co vyklepe. A von hned, ze me bude stvat ze to mam boulovaty tady a tamhle, jak o tom povidal tak to zacal opravovat, takze se budou strikat cely boky :-/ a to do me furt reje s celolakem, nastesti vim ze je linej kitovat strechu :-D
Jinak u skodovky sem nikdy neuvazoval o prodeji, od ty doby co sem udelal motor vim ze si ho necham, nebo sesrotuju, ale rozhodne neprodam.
Jinak u skodovky sem nikdy neuvazoval o prodeji, od ty doby co sem udelal motor vim ze si ho necham, nebo sesrotuju, ale rozhodne neprodam.
09:15:14
24.09.2009
24.09.2009
Labros
-> gim: a co žes měl choutky auto prodat?
Koukám, že ať člověk koupí auto se sebehezčím lakem, tak ho nakonec stejně přelakuje
Koukám, že ať člověk koupí auto se sebehezčím lakem, tak ho nakonec stejně přelakuje
16:57:26
23.09.2009
23.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: tak nech to mas co najskor v laku
16:53:00
23.09.2009
23.09.2009
gim
-> Tomo: byl to vicemene jen prevoz z chalupy do prahy, plus par pojizdek po praze, vicemene kvuli praci na nem. Ja nemam o vikendu cas na nem delat pze delame barak, a lakyra to samy. Proto sem to dovezl do prahy, aby se to trosku posunulo. Uz bude kosa, tak bych to rad mel v laku, pak uz to nepujde. A ja mam po odpolednech volno stejne jako on.
Jinak vcera sme hodili auto do plnice, a tedka odpociva v podzemkach. Dokoupit barvicku a sme hotovy.
Jinak vcera sme hodili auto do plnice, a tedka odpociva v podzemkach. Dokoupit barvicku a sme hotovy.
16:23:59
23.09.2009
23.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> gim: tak na takomto aute by som sa veru neviezol ... ked je pomalovane a rozpracovane chudatko auto
21:57:05
20.09.2009
20.09.2009
gim
tak to dopada kdyz neni trakturek a vali se tam polorozebrany auto
22:23:05
23.08.2009
23.08.2009
gim
a oblibena fosforeskujici barva ;-) je to z nouze ctnost, na zakladovku jsme nejak zapomeli, stejnak se to bude brousit a rovnat, je to jen na zakonzervovani do pristiho tydne :-D vic fotek neco rikajicich uz stejnak nemam takze tak...
22:19:21
23.08.2009
23.08.2009
gim
Tak prace zase trochu poskocily. Lakyra a klempira v jednom dorazil, jsou vyklepany, vykitovany a srovnany dvere, zadni blatniky, vybrouseny cela a mraky dalsich veci. Takze se bude lakovat vic nez jsem cekal. Vicemene se bude lakovat vsechno krom kapot, zadniho cela a strechy :-/ Barvu a dalsi kravinky mam nakoupeny, jen necham jeste trochu domichat. A tedka to uz stoji vicemene jen na kompresoru a miste, coz doufam vyresim behem tydne. Pokud vsechno vyjde, melo by se to pristi vikend vsechno dokoncit. Ale kdo vi... Mala ochutnavka moc sem toho nestih nafotit pze sem makal ;-)
14:36:01
09.07.2009
09.07.2009
gim
-> Labros: njn japonec. Jednou to prijit muselo, zas kdyz vezmu ze sme na nem najezdili 100kkm a nedala se do toho ani koruna krom oleje a jinejch spotrebnich veci, tak je to parada. A todle jsou taky spotrebni veci akorat dost drahy
13:56:32
09.07.2009
09.07.2009
Labros
-> gim: aha tak to je radost..
13:54:52
09.07.2009
09.07.2009
gim
-> Labros: mam to doma v pdfku, ale je tam problem s atyp sroubama. Sam si na to netroufnu. Stacilo mi menit kotouce, kde sem objizdel asi 10servisu abych sehnal nejakou specialni hvezdicku.
13:43:35
09.07.2009
09.07.2009
Labros
-> gim: to by mohlo být ale jedno příjemně strávené odpoledne na zahradě pod autem... Určitě sis stáhnul servisní příručku, na všechny starší hondy byly na honda.co.uk
13:40:43
09.07.2009
09.07.2009
gim
-> Labros: jenom lamela, ta co tam je ma ted najeto minimalne 100kkm, ne-li vic a nejspis bude potreba koupit celou spojkovou sadu, coz je jeste vic, v servisu mi rikali 15000,- s praci.
13:35:20
09.07.2009
09.07.2009
Labros
-> gim: Tak koukám u Elitu lamela Sachs na CB3 za 4000, takže docela pálka. I na mýho Focuse je o něco levnější.