Tak moturek lita jak za mlada. Dokonce jsem se dokopal k oprave mlaceni predni napravy, jednim z duvodu byl vymlacenej cep na spojovacce a druhym vymlaceny sedlo tlumice. Oboje vymeneno a nadhera.
Byl jsem se s ni projet na delsim vylete cca 150 km a po ceste se ozyvalo podivny pleskani od zadniho kola. Myslel jsem ze to jen kaminek, po par kilacich se to zhorsovalo a zesilovalo tak jsem sundal kolo a copak jsem nevidel utrzenej vzorek protektoru do pulky sirky kola a 20cm po obvodu. At ziji kvalitni protektory :-/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
08:31:44
31.08.2012
31.08.2012
gim
23:04:54
24.06.2012
24.06.2012
gim
-> Joey 120 LS: jj nejedu, kreje se mi s mim jedinym volnem co mam :-/
21:17:19
24.06.2012
24.06.2012
oppik
-> Joey 120 LS: ne nejede pohofest
09:01:32
20.06.2012
20.06.2012
Joey 120 LS
-> gim: tak super, takže jedeš na pohofest?
23:43:27
19.06.2012
19.06.2012
gim
Už vrčíme a jezdíme. Šlape jak hodinky. Projížďka jen krátká aby se ukázalo co je potřeba do technický doladit. Krom toho že mi rupla odvzdušňovací hadice od chladiče- drobnost. Trošku zarezly brzdy tak doufám že povolej, jinak tam pujdou nové brzdiče co mám skladem. A vakl na řízení se zhoršil takže nejspíš bude potřeba GO nápravy. Ale už drandí :-D jakou já mám radost.
22:12:41
16.06.2012
16.06.2012
gim
-> Qwak: kdyz bude cas a ouza tak se mrknu
22:09:41
16.06.2012
16.06.2012
Qwak
-> gim: na autech , oužak, erko a ták se někdy stav
22:02:42
16.06.2012
16.06.2012
gim
-> Qwak: to uz jsou chabry :-) delas tam na aute, nebo tam makas?
20:32:19
16.06.2012
16.06.2012
Qwak
-> gim: taky sem se zamyslel nad tím co myslíš.. a myslel sem kyje.. no každopadně ta dílna je jak je AAA auto tak areál nad tím
20:20:13
16.06.2012
16.06.2012
gim
-> Qwak: ted nevim jestli mluvis o kyjich nebo dablicich? V kyjich vim co myslis, a v dablicich to je podobne jak je hasicarna?
17:28:39
16.06.2012
16.06.2012
Qwak
-> gim: u kostela, rybníka .. víš kde ne?
17:13:57
16.06.2012
16.06.2012
gim
-> Qwak: hezky, ve starejch nebo novejch?
17:09:58
16.06.2012
16.06.2012
Qwak
-> gim: jj v kyjích to je hned vedle a v dáblicích máme dílnu
16:26:21
16.06.2012
16.06.2012
gim
-> Qwak: bydlel jsem tam tedka jsem v dablicich. Ty ses taky nekde pobliz vid?
13:24:09
16.06.2012
16.06.2012
Qwak
-> gim: nebydlíš tak náhodou na černáku?
20:41:20
15.04.2012
15.04.2012
gim
-> Star LC20: termostat se pouze kousnul. Po demontazi fungoval v pohode.
20:37:05
15.04.2012
15.04.2012
gim
konecne se zacaly veci hybat. Bude staro-novy motor :-) implementuji se vlozky ze 120, nova klika vyvazena se setrvakem, poladena hlava- snizena, slicovany potrubi, ventily z fabky, bude klika z 50kW facka nebo feldy co sezenu a muzu drandit. Jak ja se na to tesim :-D pak doladit kopretinky a bude se litat.
01:33:28
10.09.2011
10.09.2011
Star LC20
-> gim: sakra jak je to možný? tos měl takovou smůlu na ultrašmejdskej termostat? nebo Ti záhadně profouklo těsnění/praskla hlava?
09:19:37
05.08.2011
05.08.2011
VeTeV
-> gim: nám ty auta nepřejou
22:41:16
04.08.2011
04.08.2011
gim
Tak co se v posledni dobe udalo. Pustil jsem se do lesteni kopretin, hezky auto na spalek a bloknout druhy kolo za 3 na volnobeh a hodiny brouseni a lesteni.
Povedlo se mi udelat 2 kola temer na cisto a na pul 3. Blblo chlazeni tak jsem vymenil termostat za novy Wahler stare vyroby. Vse ok.
Olepil jsem sloupky a ramy dveri cernou folii, viz vize. Vypada ok, ale neni foto.
Dnes jsem ji byl po 14 dnech projet. Vyrazim si na vylet, koukam na teplotu ok. Vyjedu kopec, a najednou bum 120 stupnu a je vymalovano. Pockal jsem si pul hodky nez vychladne dolil vodu. Poklepal termostat. A co se samozrejme nestalo znovu :-/ ted to byla totalka. Parni automobil. Takze v lepsim pripade tesneni v horsim i hlava :-/ takze jsem na nejakou dobu dojezdil.
Povedlo se mi udelat 2 kola temer na cisto a na pul 3. Blblo chlazeni tak jsem vymenil termostat za novy Wahler stare vyroby. Vse ok.
Olepil jsem sloupky a ramy dveri cernou folii, viz vize. Vypada ok, ale neni foto.
Dnes jsem ji byl po 14 dnech projet. Vyrazim si na vylet, koukam na teplotu ok. Vyjedu kopec, a najednou bum 120 stupnu a je vymalovano. Pockal jsem si pul hodky nez vychladne dolil vodu. Poklepal termostat. A co se samozrejme nestalo znovu :-/ ted to byla totalka. Parni automobil. Takze v lepsim pripade tesneni v horsim i hlava :-/ takze jsem na nejakou dobu dojezdil.