Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
-> Placko: diky kopry, budou jeste hezci, snad behem leta, dostanou novy backurky a lak :-)
Tak tato uzovka je prekrasna :)
-> Radek Retro eLeSo: diky moc, taky mas peknej korab. To je kvuli lepsi ejrodynamice :-D otacel jsem je na zimu, az bude cas tak je otocim. Ale radsi bych origo uzovacky
kola jí fakt slušej ale otoč si nasávače na kapotě,takhle sou k ničemu

-> j_j: diky, prace je na tom jak na kostele, bohuzel to zvenku neni videt :-D
moc pěkný,fakt že jo...fandim ti

tak uz jsou litacky na aute :-)
New kolecka na skudku, zatim pojezdim a v lete poladim. Plechace prijdou na radu asi brzo, kola co jsou na aute jsou dusaky a letos mi uz podruhy kixla duse, uz me to nebavi. Takze zimni matadorky prehodim na druhy plechace a dokoupim par zimaku.
-> Labros: jo tak to ja taky :-) este to nejakej patek potrva
-> gim: rád se kouknu na celkové foto..
kolecka nalakovany, reaktivni plnic, grafit metla asi audi a bezbarvy lak. Ten me tam stve pze si s tim uz asi moc nepohraju :-/ ale nejak to vymyslim... Zitra hodim poradny foto.
upraveno 1x, naposled 16.03.2010 22:43:55
-> gim: a jo. Je to hrozně podobný jednomu mlýnu někde v okolí K. Šenova. Nepamatuju si přesně, kde to bylo
-> Labros: to víš, bobrý oddíl

-> MATTESS: tak to jsi borec, na kole přes Evropu to bych nedal :) i když možná bych si v Amsterdamu dal čouda a pak už by mi bylo všechno jedno, jezdilo by to jedna báseň :)
-> gim: u toho mlýna jsem byl loni na kole (mam pocit, že jsem Ti to i tehdy psal :-) )