
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
-> VeTëV: a Větévka by se málem nezabil při prvním vyjetí s Karkulí s prasklou trubičkou 

-> Labros: takze reseni: koupit ksodovku a odstehovat se nekam do Kolina - koline koline stojis v peknej rovine 

-> Labros: to jo.. zvlášť kopeček z vysočanský na prosek...
když tě tam předjede i narvaná 177ka v odpolední spičce tak je to co říct





-> gim: -> VeTëV: to máte z toho, že bydlíte tam nahoře, Ďáblice či kýho čerta, to je samej kopec a nedivte se, že ty auta pak takhle dopadnou...
-> VeTëV: ja tak jezdil dokud sem nevyjel kopecek pred barakem :-) tak bylo lepsi to odvezt dokud to jelo ;-)
-> gim: prvni rada: jezdit nez se motor zesere :-))

-> Tampajs: hezkyyy tak zapracuj stahni cenu a mas kocar ;-)
-> Labros: este to neni jisty, jen se to tam odvezlo a on zjistil ty tlaky, ale venovat se tomu zacne az v utery, zatim to vypada na krouzky. Mozna budou i vlozky a hlava, byl bych radsi aby to byly jen ty krouzky. Ale generalkou bych nepohr, aspon bych vedel jak na tom sem :-)
-> suri: diky ;-)
-> Labros: este to neni jisty, jen se to tam odvezlo a on zjistil ty tlaky, ale venovat se tomu zacne az v utery, zatim to vypada na krouzky. Mozna budou i vlozky a hlava, byl bych radsi aby to byly jen ty krouzky. Ale generalkou bych nepohr, aspon bych vedel jak na tom sem :-)
-> suri: diky ;-)
-> gim: krasne auticko
-> gim: takže nakonec generálka?
-> gim: Aktualně o ničem nevím ale před pár měsícama sem věděl
BTW: Dneska jsme objevily garáž nějaké staré paní ve který udajně stojí 120ka kterou ji odhadly na cenu 40000kč udajně by neměla bejt jetá nebo minimálně


BTW: Dneska jsme objevily garáž nějaké staré paní ve který udajně stojí 120ka kterou ji odhadly na cenu 40000kč udajně by neměla bejt jetá nebo minimálně


-> Tampajs: ten chlap ho udela, takze aspon budu vedet jak na tom je... lepsi nez koupit zajice v pytli. nebo o nejakym vis?
-> gim: To tě nemusí trápit dneska parádních 105kovejch motorů je

tak auti se dneska odvezlo k motorari, zmerili se tlaky. Ve vysledku dva nemaj vubec, jeden mizernej a posledni je ok :-( takze z toho nejsem moc nadsenej, ale hlavne at to pak jezdi.
-> Labros: ja s ni nechci nic delat, jen vycenzovat panel s ovladacema, ten je zlomenej, a casem celou palubku, pze je zkroucena, ale pristrojovej stit chci nechat...
-> Labros: no já se ho ani neptal kolik by dal.... hned jsem mu řekl že neprodám



-> gim: Opovaž se dát pryč tu 105S/120 přístrojovku, ta ja naprosto super, kulatý nebo hranatý budíky má každej, tohle je super dobová rarita 

-> Pavel P.: a kolik chtěl dát? Určitě pětibábu a celej převod že zaplatí on 

-> Pavel P.: kez by todle byl mladej kluk, nerikal nic, ale hlavne ze uz to je napsany...
-> gim: tak to by mě zajímalo co je tomu pánovi na evidenčce do toho jak to kouří?.. ten se má starat o čísla jestli seděj a né kritizovat stav auta...mě na bohdalci mojí 130ku pochválil jak je pěkná a hned se ptal jestli jí neprodám

tak dneska sem konecne na sebe prehlasil auto. Pan na evidencce mel blby narazky na to ze mi to kouri. Prej jestli nejezdim na technickej benzin :-( dneska sem dostal svoje papiry, nakoupil u 2r autodilu lamelu, loziska a nejaky drobnosti, jako zamecek na kastlik, kterej tam nebyl takze ted nejenze to drzi ale da se i zamykat :-)
Na vikend se chysta vymena ty lamely a drobny serizeni. Tak sem zvedavej jak dopadnu :-)
Na vikend se chysta vymena ty lamely a drobny serizeni. Tak sem zvedavej jak dopadnu :-)