NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

18:12:32
24.03.2020
castrol
-> Řízek: toto auto ma proste gule
16:51:26
24.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: ty ATSa tomu sluší. Sice na můj vkus až moc lezou ven, ale pěkné, pěkné.
15:22:16
24.03.2020
ZdrubT
-> Řízek: Jak teda budeš řešit ten předek?
22:12:08
14.10.2018
Řízek
-> Strycek Marty: přesně jak říkáš 3 -> ZdrubT: děkuji moc. 5
20:50:51
14.10.2018
ZdrubT
Opravdu parádní fotky.2
11:50:18
11.10.2018
Strycek Marty
Simír (slečnina přezdívka) se jenom ráda fotí u aut :D
upraveno 2x, naposled 11.10.2018 11:57:08
11:59:54
07.09.2018
Řízek
-> Jirik_Tuňák1983: 3 3 Myslím že neposkytuje žádné služby 3
20:24:20
06.09.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Řízek 06.09.18 11:38:30: Chybí tady tel. číslo. 3
16:28:10
06.09.2018
Řízek
-> bajou: Děkuji, jako myslim si ze se opravdu povedli :D
13:07:57
06.09.2018
bajou
-> Řízek: Moc pěkný fotky 6
11:38:30
06.09.2018
Řízek
-> hany: 3 to je kamaradka, to neni moje pani 2 -> castrol: ja dekuji . Pekne foto udelal pan fotograf :D
10:33:21
06.09.2018
castrol
-> Řízek: pekne foto, take decentne
10:30:12
06.09.2018
hany
To mi pověz, kde chlap s kšiltovkou uloupnul takovou babu 3
13:07:22
28.05.2016
Řízek
-> Majki: 3 neni nemocné, jako užovka mu to slusi vic 6
22:02:50
17.05.2016
Majki
Takové nemocné eMko 40
12:07:46
24.04.2015
Řízek
-> castrol: tak on ani nebyl cas ale aspon jsem zjistil ze to jede a snad i bude fungovat. dofouk jsem pneu a este baterka byla prazdna noo. tak snad priste jen sednu a pojedu 6
11:54:24
24.04.2015
castrol
-> Řízek: to je ono a nie sa len motat okolo komina1
11:52:39
24.04.2015
Řízek
-> castrol: nebyl cas, ale neboj. Az bude tampova zelena v hromade tak se udela vetsi test1
11:47:58
24.04.2015
castrol
-> Řízek: nejak malo 1
23:39:33
23.04.2015
Řízek
Dnes jsem ujel cca 3 km po oziveni5
Extreme Tyres