skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
17:51:45
23.10.2013
23.10.2013
Řízek
-> Karlos (WIO46): Tak vepředu mam Pružiny od T#2 a přední tlumiče z Navary. stojej 800,- jeden. Předek se chová bombově, tvrdý tak akorat, jinak zadek mam vlečku, vlečkový domky a kyvkový pružiny. tlumiče zadní zatim jsou v řešení. buď pujdou dozadu přední tlumiče z 1203 nebo proste nasetrim a koupim komplet tlumiče Gaz.
00:30:55
23.10.2013
23.10.2013
Karlos (WIO46)
Ten set-up předku mě zajímá. Hlavně ty tlumiče z Nissanu Navara. To jsou přední, nebo zadní? Je to těm pružinám adekvátní?
A co zadek, co plánuješ, popř. nějaká rada co za tlumiče by mohly být poplatné kyvko-pérám na vlečce?
A co zadek, co plánuješ, popř. nějaká rada co za tlumiče by mohly být poplatné kyvko-pérám na vlečce?
00:17:58
23.10.2013
23.10.2013
Řízek
-> Bajou: Zmena je zivot. znacka se vraci zpatky na puvodni misto....Zajimavy to bylo, pro me moc, ale chci plechovy narazniky a na tech se mi ta znacka na narazniku nelibi.
19:28:07
22.10.2013
22.10.2013
bajou
-> Řízek: To máš jiný čelo nebo vracíš značku zpátky? Možná trošku škoda, bylo to zajímavý na tom nárazníku
18:06:59
09.10.2013
09.10.2013
Řízek
-> oppik: Bohuzel, mam bouchlou gumu stale a prevodovka odešla. zatim stradam veci a po zime bude
07:51:15
09.10.2013
09.10.2013
oppik
-> Řízek: nepojedes s ní do chaber?
16:13:19
29.09.2013
29.09.2013
Řízek
-> Bajou: bude tam doufam ze pristi vyjeti z garaze uz bude v takovem stavu jako si preju
19:53:25
27.09.2013
27.09.2013
bajou
Jupí! Dvou-oko
23:07:12
25.09.2013
25.09.2013
Řízek
-> oppik: No i to je mozny jedna bouchla guma a takovejch veci se zmeni
22:42:46
25.09.2013
25.09.2013
oppik
-> Řízek: že by si dal kulatý světla místo televize :-))
13:22:28
22.09.2013
22.09.2013
Řízek
-> jarin: svezu te jaro ale nevim kdy. stablik, jebe to si pis, to se musi vyresit, ale ted cestou k Machaci mi bouchlo levy zadni kolo . takze sem znechucen a postavil jsem to na chatu pod zamek a myslim si ze uz do jara nevyjedu
02:17:28
20.09.2013
20.09.2013
jarin
-> Řízek: Vidíš jak si hezky zadělala snímač otaček :)
Kdy mě svezeš? Sem nadrženejm jak sáňky v létě hlavně jak funguje ta přední osa :) Nejebe tam stabík o most rezervy když to properuje?
Kdy mě svezeš? Sem nadrženejm jak sáňky v létě hlavně jak funguje ta přední osa :) Nejebe tam stabík o most rezervy když to properuje?
09:10:11
24.08.2013
24.08.2013
bajou
-> Řízek: Jasný, aspoň je na co se těšit
23:50:20
16.08.2013
16.08.2013
Řízek
-> Bajou: Bube bude ,neboj sa predek takhle nezustane. zatim jsou v reseni jiny veci.
21:29:47
16.08.2013
16.08.2013
bajou
Hezkypěkně ale chtělo by to nemračenou kapotu
19:16:51
14.07.2013
14.07.2013
Řízek
-> jarin: no doufam ze co nejdriv, ale chtel jsem az budu mit podvozek hotovej kompletne, což zatim nemam.
12:42:17
14.07.2013
14.07.2013
jarin
-> Řízek: Kdy prijedes delat heen heen huudududu na kruháč?
20:22:07
07.07.2013
07.07.2013
Řízek
O vikendu probehla instalace noveho srdce, este je potreba ale dolatit par veci. pri testovaci jizde, ze ktere jsem byl az do jiste chvile docela nadsen. se mi rozpadla upravena remenice na vodni pumpe tudis probehlo bublani v motoru. snad se nic nestalo. Remenice byla nasledne opravena ale remen jinej jsem bohuzel nemel, takze dalsi jizda priste. a priste bych uz mohl instalovat napravy. zacina se mi to libit. Momochodem, omlouvam se typkovi v Octavii ze sem ho tak prasecky predjel
13:52:47
03.07.2013
03.07.2013
Petrson
-> Řízek:
23:34:21
02.07.2013
02.07.2013
Řízek
-> Petrson: no foto je jen ilustracni, svoji fotku zatim nemam, ale jinak oni by se neztratily