NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

17:55:51
03.12.2008
Řízek
-> Mishak: Ahá, ja myslel ze Kolibrik ted dlouho nebude potrebovat ani ten litrik, nebo jako nejaky novinky?? COO ???
17:17:19
03.12.2008
Maxx
Cau hele nemas fotku praveho drzaku motoru? jak si ho vyresil? díky4
16:13:42
03.12.2008
Mishak
-> Řízek: eště že to vim4 ... potřebuju pár litříků do Kolibříka 2 2 2 3 3 3
18:20:10
02.12.2008
Řízek
-> jarin: No ja prave myslel ze si ho uz vysal 3
12:24:22
02.12.2008
Mishak
-> jarin: podojit??? to je skoro svatokrádež ty čuně! 3
00:16:55
02.12.2008
jarin
-> Řízek: co jako on má ale plnou1 ted jsi mi pripoměl že jsem ho chtel podojit 1
23:20:22
01.12.2008
Řízek
-> Mishak: 47 89
23:19:58
01.12.2008
Řízek
-> jarin: Ma pravdu ten chlapec, skuz hnas rampace dobrna s prazdnou nadrzi, taky ti za chvily rekne nasrat, no on ti to rekne i kdyz se na nej ted jenom podivas. sorry, trocha cernyho humoru6
11:53:10
01.12.2008
Scary
NO TY KOKY :-) PĚKNÝ
10:09:01
01.12.2008
Mishak
-> jarin: každej stroj potřebuje k práci palivo 4
00:45:37
01.12.2008
jarin
-> Řízek: Co jako se nalejváš v pracovní době3 3
22:11:09
30.11.2008
Řízek
-> Mishak: No3 Ale ta je uz vystrilena
22:10:23
30.11.2008
Mishak
-> Řízek: koukám správnej pracant má patronu Géčka stále při ruce 1 5
12:57:18
30.11.2008
jarin
-> Turda: Nebuj, prachy budou jen co začneš makat, pak už nebude zase čas4
09:14:43
29.11.2008
Turda
-> jarin: na hvono sou ty peníze a shánění ne to topení...to musí být samozřejmě luxuuus!! 4
23:32:01
28.11.2008
jarin
-> Turda: No na hovén to není, to poznáš až si odjezdíš zimu se sádinou1 Mě by se to tam tenkrat líbylo5
08:19:29
28.11.2008
Scary
Co by? Nic :-)
06:44:50
28.11.2008
Turda
-> jarin: aha tal to je na hovéén, tak to radši ten větrák 3
21:02:22
27.11.2008
jarin
-> Turda: no to je pekna palka za to, ale nekde na vrakarne by to tak hrozny bejt nemuselo, ja ho mel jako odmenu za praci6

ale to topeni a vetrak musis mit funkcni jinak se stejně neohrejes 3 , tohle ti ohriva jen vodu4
20:51:16
27.11.2008
Turda
-> jarin: no joo noo.....neuděláš nic.....to chce klid....jinak já bych teda taky jako chtěl to "WEBASTO" kurva na co se srát s větrákem kterej nejde, když by se dalo tohleto, ale to neni levný co??? 8
Extreme Tyres