NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

20:26:07
21.02.2009
Jožynek
-> unived micindev: dle mne ATS CUP4
20:17:29
21.02.2009
unived micindev
co to je za kola?
14:01:50
21.02.2009
Barth
Kucíííí je to v lááááku!!! a vypadá to moooooc fajne1 2
23:11:42
20.02.2009
jarin
-> Řízek: Nemej nerva.... Burak je proverenej5
20:55:44
20.02.2009
Řízek
Zejtra to vypukne4 ja se tak tesim 6
20:55:08
20.02.2009
Řízek
-> Barth: No ja si myslim3 No ale z toho prevozu mam nerva este ted3
19:50:44
20.02.2009
Barth
tak nanuček je v lakovně1 jsme všichni z vědavý jak to dopadne2
21:55:35
11.02.2009
jarin
17:56:32
11.02.2009
Turda
-> Řízek: Hotovo panee !! 158
17:52:04
11.02.2009
Řízek
-> Turda: editovat prispevek a ten dovetek maznout3 3 ty vole jestli to praskne sem mrtvej
14:26:00
11.02.2009
Turda
-> Řízek: kdo co?? jak?? co mám dělat?? 1
22:02:01
10.02.2009
Řízek
-> Turda: smazat upravyt zrusit 3 neco stim udelej
21:49:32
10.02.2009
Turda
-> Řízek: kolik ten motor váží??? neblbni výkon se bude hádat s hmotností ... to NEPOJEDE hlavo !! 5 3
upraveno 1x, naposled 11.02.2009 17:56:11
21:44:06
10.02.2009
Řízek
-> Tampajs: no jen si nemysli ono to i bez turbiny jede docela obstojne, ale tenhle motor tu turbinu ma4
21:07:41
10.02.2009
Tampajs
-> Řízek: Jestli nemá turbínu tak bych nad tim ani nepřemejšlel1
20:29:36
10.02.2009
Řízek
-> Barth: 3 3 no lezi mi v praci 20ti ventyl z kokiny, tek sem premejslel,ale seru na to az po laku40
20:28:37
10.02.2009
Řízek
-> Turda: -> Tampajs: Jo blbci se smejete, skoda ze ste ho predtim nevideli3 ja bych uz taky rad aby to bylo volakly5
19:37:50
10.02.2009
Barth
jak jako motor 1.8??? seš mahooor??1
20:30:17
09.02.2009
Turda
-> Tampajs: 3 3 3

-> Řízek: kuva paráda, ať už to je, a stav se co nejdřív!! 4 3
Extreme Tyres