NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

23:46:00
22.02.2009
Řízek
-> kaprof von Bahnhof:): ja mam napravy a motor taky vyreseny ale zase mi sla kukat prevodovka3
23:42:08
22.02.2009
Kaprof-Pisařík
-> Řízek: to ja motoricky hotovo vyjma nandani130 predni napravy ale lak..8 buhvi mno ale hrochač už je jasnej:o)
23:39:30
22.02.2009
Řízek
-> kaprof von Bahnhof:): No ja pocitam s tim ze Doksy stihnu. Ale este musim vymenit prevodovku no, uvidime 6 Budu se snazit.
23:37:51
22.02.2009
Řízek
-> havlik: Je to fakt pekna barva 5 proste jen bila bez zadnych prisad.
23:37:23
22.02.2009
Kaprof-Pisařík
-> Řízek: moc se to povedlo to si zas na Doksech poslintam ikdyž doufam že budu taky po laku už6
23:36:54
22.02.2009
Řízek
-> Tampajs: 5 52 157
23:36:27
22.02.2009
Řízek
-> Zdeněk.: -> Pavel P@nkáč: Cen usi zatim necham pro sebe 6
23:30:32
22.02.2009
Řízek
-> Pavel P@nkáč: Prave ze me se tam to mraceni libi, je takovy decentni 6 ale chtel jsem davat origo, jenomze me prekecaly3
23:29:09
22.02.2009
Řízek
-> stika87: Dekuju 6 kterej moturek myslis?
23:27:02
22.02.2009
Řízek
-> Turda: Ses mel stavit vole, v sobotu vecer nebo dneska sem tam byl taky hlavoune.
23:26:23
22.02.2009
Řízek
-> Dave - ten pátý: Dukuju 6 me se to hodne libi6
23:03:06
22.02.2009
Tampajs
-> Pavel P@nkáč: Sice není v módě ale zrovna Nanuk by bez toho byl o ničem4
19:50:47
22.02.2009
havlik
-> Řízek: parádní lak taky bych takovouhle bílou snesl na autě
19:46:52
22.02.2009
Pavel P@nkáč
-> Řízek: pekny na kolikto vyslo? skoda toho mraceni to uz neni v mode:(
17:31:30
22.02.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Řízek: a co ten moturek kdes ho nechal ? 4 jinak moc pekna prace ;-)
17:29:21
22.02.2009
Zdeněk.
-> Řízek: cena polití?
17:19:50
22.02.2009
Turda
-> Řízek: doprdele paráda řízečku, už se těšim až to uvidim na živo, sakra fakt nádhera 147 25
11:29:51
22.02.2009
Dave - ten pátý
-> Řízek: Vypadá to hezky...4
00:34:51
22.02.2009
Řízek
Je to v láááááku3 3 3 Takle bilou barvu sem este nevidel3
00:33:33
22.02.2009
Řízek
-> Jožynek : Tak, tak, na prvnich fotkach jsou ATS Cup.
Extreme Tyres