skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
15:14:05
21.11.2007
21.11.2007
Mishak
-> Řízek: Nekňachtej! Svět se netočí jenom kolem tvojí šáde každá šáde má právo řvát
01:20:49
21.11.2007
21.11.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Tak to je jasny , ze kdyz ma shade nejakej delanej vejfuk ze je to hlucnejsi vevnitr vic nez treba u ''Vectry'' , ale von to rika takovym stylem jako ze by to bylo hlucny jenom u moji , chapes ??
20:46:12
20.11.2007
20.11.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Řízek: jj, Mišáček má asik pravdu, v šádině sme na sebe dycky řvali jak kkti:D
18:03:35
19.11.2007
19.11.2007
Řízek
-> Mishak: no jo , ale zase by to slysel
20:10:14
18.11.2007
18.11.2007
Mishak
-> Tuneman2/Fávo: já myslim že koncák stačí... dybys vyndal katík tak to bude jiná káva ale kámoš má taky golfáka - vejfuk = only roura s pruchozim koncákem a to je děs... to už ani nebylo pěkný ..
17:33:46
18.11.2007
18.11.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Si vodevři vokna
17:29:43
18.11.2007
18.11.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Koukam že dorozumívání ve stodvacítce s laďákem je všeobecně stejny:D...ja mam na golfu jen laděnej koncák, ale zdá semi to slaby, auto musi byt slyšet
16:06:09
18.11.2007
18.11.2007
Řízek
-> Mishak: tak nejak
14:44:15
18.11.2007
18.11.2007
Mishak
-> Řízek: předtim to bylo jak pantomima ... sem vnímal akorát jak hejbeš držkou
14:02:06
18.11.2007
18.11.2007
Řízek
-> Mishak: Este kdybys nekňachtal kraviny , ted je to vevnitr uplne vo necem jinym , predtim to bylo - HÁLOO.....CO ?? ČEHO BYLO MÁLO ??
11:43:34
18.11.2007
18.11.2007
Mishak
-> Řízek: Coo jakoo? Vole Vopl má kat a o 3 metry delší vejfuk a já sem s tim maximálně spokojenej, zvuk to má hezkej a vevnitř to zní jako by tam ladák nebyl .. aspoň si můžo po cestě povídat a ne jak sme jely za kubou : " Cooo?" "ŘIKÁM ŽE TĚ SLYŠIM TO PŘEDTIM NEBEJVALO!" "JOO AHÁÁ" "JÁ TĚ TEDA MOC NESLYŠIM NOO, ALE DYŽ MYSLÍŠ"
23:27:42
17.11.2007
17.11.2007
Řízek
-> Mishak: hmm , no jo no vole vopl Koukam ze se Jimmy probudil
23:22:49
17.11.2007
17.11.2007
Mishak
-> Řízek: noo ... myslim že ne.. 3-4 km, víc ne.. a to se ti zdá málo nebo co? Vectra je prej slyšet dyž vjedu do ulice, a to jí musim točit
18:55:59
17.11.2007
17.11.2007
JimmY
vopravdu to byla předtim fakt nádherná škodovka !!! Jo ale ted je to humušvár , takovej hotdog
18:53:59
17.11.2007
17.11.2007
JimmY
-> Mishak: -> Řízek: hm , tak předtim to mělo nejlibovejši zvuk , ale ted to je hrozný mute akorád mně štve že mu zničily to užovácky čelo , to nemělo chybu !!
18:00:42
17.11.2007
17.11.2007
Řízek
-> Mishak: Ale hovno traktor , jak poradnej zavodak jinak dobrej ne ?? covece ale mozna to je vetsi dalka nez 3 az 4 km , nebo ne ??
15:11:37
17.11.2007
17.11.2007
Mishak
-> Tuneman2/Fávo: vejfuk je slyšet hezky a má to pěknej zvuk.. ale to si neslyšel ten saigon s tim jeho domácím výfukem... tam měl snad zesilovač nebo nevim ... fakt mužu odpřísáhnout, a nejen já, že sme ho slyšely vzdušnou čarou byl od nás cca 3- 4 km ... ale na volnoběh to bylo jak traktor... hezkej zvuk to mělo až od 2 tisíc vejš (mimochodem ono taky slyšet řízka na míň než 2 tisíce se jen tak nepodaří)
02:07:35
17.11.2007
17.11.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: No je to stredovej tlumic z naftovy feldy a myslim ze to je Bosal ted nevim , a jo , je to peknej zvuk , ale neslysel si ten muj samo robo !! to bylo neco , tak 2x tolik co dokaze tendle , jinak to ma peknej zvuk
22:08:53
16.11.2007
16.11.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Řízek: ten vyfuk že není slyšet? , jestli je to bosal(vypadá tak), tak je to ten sám co sem měljá a aj tak to dělá bordel..
23:41:23
15.11.2007
15.11.2007
Řízek
dal sem tam zimaky a je to jako spatnej vtip , proste hnus !! Jinak na auto momentalne uplne seru , problemu mam dost