NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

00:29:02
11.02.2008
jarin
-> Řízek: Hmmm to čelo to je lesk6 , hele co strop? Buba řikal že Kačka nece vysívat8
22:09:05
10.02.2008
Bejcak
-> Řízek: ta samolepka na zadnim čele je hezká6 no vidiš to
09:35:18
05.02.2008
Řízek
-> Scary: Aha3 hm, no nevim. Ale stejne asi tezko pojedu v patek.
09:22:05
05.02.2008
Scary
-> Řízek: To znamená, že podvozek počká:-) 3 3 3
15:16:48
04.02.2008
Řízek
-> Scary: 3 3 3 3 3 3 si vul 3 Hele ted sem si uvedomil ze vlastne nevim jestli to stihnu, chtel sem predelavat podvozek a nejak nevim jak mi to vyjde......10
13:30:53
04.02.2008
Scary
-> Řízek: Nicol? Myslíš toho chlupatýho řidiče náklaďáku?? 1 1 1
13:07:01
04.02.2008
Řízek
-> Scary: 3 3 3 No voni sou schopny ..... Hele a jak je to z Nicol ? Jede tam nebo ne??
09:12:32
04.02.2008
Scary
-> Řízek: Si vůl1 1 Ale jestli mě na doksech vyhecujou, tak jsem schopnej 1 1 1
18:19:57
01.02.2008
Řízek
-> Scary: No proste bud pojedes se mnou v sobotu rano, nebo nařechtej tu kolobrndu a muzes za tejden vyrazit 2 2 47
06:53:16
01.02.2008
Scary
-> Řízek: Ty woe, jak tam dojedu??? :-)
20:39:51
31.01.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3 3
05:56:56
31.01.2008
Tampajs
-> Řízek: Já fim jen provozuju řitní alpinizmus3 3
21:21:39
30.01.2008
Řízek
-> Bejcak: 3 4 5
21:19:42
30.01.2008
Bejcak
žehličky sou nej...vypadá to dobře9
20:51:04
30.01.2008
Řízek
-> Tampajs: No však to řikam 4 3
20:45:19
30.01.2008
Tampajs
-> Jozynek: Viděl sem ji naživo a fakt ty žehličky sou o 100% lepší než kdyby tam byli M světla.. Fakt to vypadá maximálně super

Takhle na těch fotkách to nejni vono4
20:22:30
30.01.2008
Řízek
-> Jozynek: 62 Dekuji ! No ale vis co, ono se mi to uzovacky celo taky nejak nepaci na fotkach ale v realu se mi to libi móóc! Ale kazdymu se libi neco jineho4
20:16:02
30.01.2008
Řízek
-> Scary: 1 Nejak sem na to uplne zapomnel čoveče7
17:37:41
30.01.2008
Jožynek
-> Řízek: moc pekná shade...v jednoduchosti je krása...len mi na tom nesedia tie zehličky...5
Extreme Tyres