NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

22:46:40
17.06.2008
Řízek
-> Mishak: Skodovku3
22:38:01
17.06.2008
Mishak
-> Tampajs: z tohodle výběru nevim co bych si zvolil 3
15:42:36
17.06.2008
Tampajs
Radši Ford než Fiat6
13:12:03
17.06.2008
U-Geen
-> Řízek: FORDem tam, vlakem zpátky
23:42:24
16.06.2008
Řízek
Co Ford.....to šrot4
23:08:07
16.06.2008
jarin
-> Mishak: To souhlas4
21:15:42
16.06.2008
Mishak
Americkej Ford je sice o něčem jinym ale žádná výhra to neni 3 3 3 (Ford je totiž zkratka... Found On Rubish Dump)
19:36:39
16.06.2008
Tampajs
-> Řízek: Tak to potom jooooo40
19:23:22
16.06.2008
Řízek
-> Tampajs: No tak ze by amici delaly takovydle srace to bych nerek. Fordi se delaj v nemecku i v americe ale americky fordi sou trochu o necem jinym.
16:05:40
16.06.2008
Tampajs
-> Řízek: 3 pinďour 3 já měl za to že Ford je výplod Amíků1
14:04:49
16.06.2008
Řízek
-> Tampajs: No a co by to melo bejt ? Korejskej pinďour nebo co ?
13:21:24
16.06.2008
Řízek
-> jarin: No je to poposunovadlo jen na chalupe, takze bohuzel . Stoji taky na chalupe 3
10:09:41
16.06.2008
Tampajs
Ford je němecwágen jo?40
00:39:20
16.06.2008
jarin
-> Řízek: Hele demon3 tak to mužeš jet pristi tyden na chatu delat nanuka? nebo udelej s tatou zase čenč a jet rampalem
09:24:42
06.06.2008
Tampajs
-> Řízek: Včera sem tě viděl respektive Nanuka40
23:34:49
05.06.2008
Řízek
Co to je za vola ze jezdi v tak teply barve3
23:34:14
05.06.2008
Řízek
-> Tampajs: Toho buzika ja neznam
21:43:45
05.06.2008
Tampajs
No tohle jen pro pořádek aby si zase nemyslel co to je zač jen tě upozornuju že je to tvoje tvuj white shadow :-D

img108.imageshack.us/img1 08/.../pussywagon yb3.jpg
20:08:56
05.06.2008
Řízek
-> Tampajs: Co ? ti šíblo ?
Extreme Tyres