NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

15:32:02
23.06.2008
Turda
-> Tampajs: mimochodem nedávám ti o rapidovi nic najevo (radši) ale jen pro představu, počkám až se přepíše do rodiny, tak půl roku bych ho drtil a možná by byla vlečka volná, ale to bys musel buĎ vydržet nebo sehnat nějakou jinou, to je ale na tobě OK?? já si vemu prozatim motor atd. a buude!! 4
15:30:14
23.06.2008
Turda
tak to já už chystám 1.6 feldu...2 2 budu vůdce vás 1.4ek...1 3
15:29:38
23.06.2008
Turda
-> jarin: 3 3 3 3 kanálie
15:29:18
23.06.2008
Turda
-> Řízek: 3 3 no hlavně se nikde nezabij....když to tak lítá....1
14:53:06
23.06.2008
Tampajs
Abych pomalu začal shánět já to ale vidim taky až s vlečkou na příští rok40
02:14:36
23.06.2008
jarin
-> Turda: Práši taxikáře na semaforech3 3
01:34:58
23.06.2008
Řízek
-> Turda: No kamarade ale jak. To jede uplne neskutecnym zpusobem, to si ani nedovedes predstavit.
21:54:08
22.06.2008
Turda
-> Řízek: tak prej už jezdíš jo sráčojde??2
11:49:15
21.06.2008
Mishak
-> Řízek: yop.. Barthik už jí tam má... skončily sme ve 4 ráno 3 ale chytla na škrtnutí... 9
11:08:51
21.06.2008
jarin
-> Řízek: V neděli tě čekame na kafe.... doufam že už prijedes nanukem.... bude sraz 14tek4
17:07:16
20.06.2008
Řízek
Tak jedu Rapidem na chaloupku a doufam ze dom pojedu uz Nanukem. Tak mi hosi drzte palce1
23:52:30
19.06.2008
Tampajs
-> charon: a Capri?40
22:05:14
19.06.2008
charon
-> Řízek: Nedělá (nedělal) se náhodou Ford taky v Anglii? Třeba takový magický slovíčko Cosworth 2 4
21:54:24
19.06.2008
Mishak
-> Tampajs: nebo taky Adam Opel 40 18
21:25:43
19.06.2008
Turda
-> Tampajs: Škoda-folcvággeen, přesně tak 1 4
20:13:12
19.06.2008
Tampajs
Němcí ale maji dobrý auta takovej Folcvágen3 Porše atak
19:52:31
18.06.2008
Turda
-> Mishak: je to tak!! 1
19:52:01
18.06.2008
Turda
-> Mishak: 113
19:47:43
18.06.2008
Mishak
Tady je to samej škodovkář 47
19:36:44
18.06.2008
Turda
-> Řízek: Taky bych si vybral škodovku 3
Extreme Tyres