skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
17:47:43
28.07.2008
28.07.2008
Řízek
-> Řízek: Klepu z tricka vosu
17:45:08
28.07.2008
28.07.2008
Řízek
-> Majkl: No vidis to Kdyby si jel rychlejc tak me vidis v Radonicich jak stojim u krajnice a klemu z tricka vosu, protoze mi vlitla za jizdy otevrenym oknem, aspon by ses zasmal protoze to bylo fakt komicky, ja sem na ty mrchy alergickej a votecu celej kdyz me zobne . No jinak sem jel z chalupy a je pravda ze pred tim najezdem se na me nekdo nalepil, no tak to si byl ty Ale nejak sem si pak nevsimal ridice, a kazdopadne dik za chvalu .......Jo a fotky budou v patek neboj
08:42:59
28.07.2008
28.07.2008
Majkl
-> Řízek: vcera jsem jel za tebou v Radonicich, najizdeli sme spolu na dalnici a pak sem te predjel a bliknul na tebe vytraznyma svetlama :) Modrej Ford Focus C Max :)
mas to pekny, skoda ze tu nemas aktualni fotky urcite si je sem nahraj, stalo by to za to..
mas to pekny, skoda ze tu nemas aktualni fotky urcite si je sem nahraj, stalo by to za to..
01:12:29
28.07.2008
28.07.2008
jarin
-> Řízek: Misak nejaky má jestli pusti?
00:21:36
28.07.2008
28.07.2008
Řízek
-> jarin: No, ale ja tam nevidim hrnce chlape
20:40:17
25.07.2008
25.07.2008
Tampajs
-> Řízek: No hele pokud něco plánuješ nech si poradit.. Až tu zas někdy budeš ve Zlatníkách tak ti to vysvětlím
18:30:54
25.07.2008
25.07.2008
jarin
-> Řízek: Rizecku delaj nasavej tady mas zas paraboli na 4oko
skoda-virt.cz/cz/.../8947 7-nove-paraboly-2oko-4oko
skoda-virt.cz/cz/.../8947 7-nove-paraboly-2oko-4oko
13:33:30
25.07.2008
25.07.2008
Řízek
-> Tampajs: JOOO Hezky no Ja mam v planu trochu pozmenit zadni cast nanuka ale takle ne no, tohle by me nenapadlo
13:29:09
25.07.2008
25.07.2008
Řízek
-> Turda: jojo, nehuc, clovek nemuze se nemuze jednou poradne vyspat
10:50:13
25.07.2008
25.07.2008
Turda
-> Řízek: ty Flákoto vepřová, kde seš??? hele kola
www.aukro.cz/item40672623 9_alu_disky_felicia_favori t.html
www.aukro.cz/item40672623 9_alu_disky_felicia_favori t.html
10:49:37
25.07.2008
25.07.2008
Turda
-> Tampajs: to je vůl ty dívčí zadečky tam jaký máš plán s čelem?? povidej
09:45:57
25.07.2008
25.07.2008
Tampajs
-> Řízek: A kdyby si měl v plánu dělat zas nějaký čelo zadní tak bych pro tebe měl radu ale já si to na autě udělat nemůžu to by se tam nehodilo :(
09:44:42
25.07.2008
25.07.2008
Tampajs
-> Řízek: K tomu předku saem ti udělal i design zadního čela img172.imageshack.us/img1
72/.../nanukof3.jpg
23:54:07
24.07.2008
24.07.2008
Řízek
-> jarin: Ja si taky myslim
23:51:25
24.07.2008
24.07.2008
jarin
-> Řízek: Nu hezke... 4 očka by mu slušeli
18:56:49
24.07.2008
24.07.2008
Turda
-> Řízek: njjn
18:55:04
24.07.2008
24.07.2008
Řízek
-> Turda: Ty buzíčku
18:54:13
24.07.2008
24.07.2008
Turda
-> Řízek: pochybuju, ale jak myslíš, každopádně vim kde bydlíš takže neni proublém
18:53:07
24.07.2008
24.07.2008
Řízek
-> Turda: Ja bych se snim nejak dohod neboj se
18:51:48
24.07.2008
24.07.2008
Řízek
-> jarin: Aneta nepicuj Co rikas na nanuka se 4 ockem