NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
-> Řízek: Ty kráávo to rápo je libofka

Když tvímu tátovi nevrátěj papíry tak ho chci

-> Karlos (WIO46): Fakt???

Tak to neni mozny aby si me tam nepotkal

-> Řízek: No já jsem taky 13, Stodůlky

-> Majkl: Hele, a nejel nahodou este nekdo stebou?.....Jinak kdyby si jel s Princeznou, tak bych si te urcite vsimnul hned

-> Karlos (WIO46): No, tak ne primo Praha 5 aje 13;) a jinak je natom nejak takto momentalne
-> Řízek: tak to je skoda, ze jsem nevidel, to bych se urcite pobavil :) ale pak bych si to nestihl tak dobre prohlidnout :))
Hele koukám Pha 5, kde se tak pohybuješ? sem tě ještě neviděl, jinak auto pěkný, ale zadek je nějak vysoko a ten prolis v blatnících na nárazníky taky nevypadá nejlíp, ale jakože eMka moc nemusim tak předek je hezkej, ba co víc i to mračení se mi líbí, ale je pravda že já nemám co kecat, že moje auto je na tom daleko hůř

-> peter13789: No muzu ti rict ze jsem stejneho nazoru jako ty, emkove celo tam uz zase neni, je tam zpatky uzovkovy

. A to 4oko sezenu hned jak budou penize

nechcem sa ti do toho montovať, ale s tým čelom zo starého typu tzv. žehličkami to vyzeralo lepšie ... a to štvoroko tomu pristane!!! aj ja som si konečne zohnal po vyše roku hrnce na to moje
-> Řízek: Klepu z tricka vosu

-> Majkl: No vidis to

Kdyby si jel rychlejc tak me vidis v Radonicich jak stojim u krajnice a klemu z tricka vosu, protoze mi vlitla za jizdy otevrenym oknem, aspon by ses zasmal protoze to bylo fakt komicky, ja sem na ty mrchy alergickej a votecu celej kdyz me zobne

. No jinak sem jel z chalupy a je pravda ze pred tim najezdem se na me nekdo nalepil, no tak to si byl ty

Ale nejak sem si pak nevsimal ridice, a kazdopadne dik za chvalu

.......Jo a fotky budou v patek neboj

-> Řízek: vcera jsem jel za tebou v Radonicich, najizdeli sme spolu na dalnici a pak sem te predjel a bliknul na tebe vytraznyma svetlama :) Modrej Ford Focus C Max :)
mas to pekny, skoda ze tu nemas aktualni fotky urcite si je sem nahraj, stalo by to za to..
-> Řízek: Misak nejaky má

jestli pusti?
-> jarin: No, ale ja tam nevidim hrnce chlape

-> Řízek: No hele pokud něco plánuješ nech si poradit.. Až tu zas někdy budeš ve Zlatníkách tak ti to vysvětlím

-> Turda: jojo, nehuc, clovek nemuze se nemuze jednou poradne vyspat