NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

23:01:56
26.08.2014
Jozka
-> castrol: To jo - ale zas je to celkem neškodná úchylka, tak bych se tím moc netrápil..4
22:59:39
26.08.2014
castrol
-> Jozka: tak a som tam mam jedno auto a 3sady
22:55:41
26.08.2014
Jozka
-> castrol: 47 47 Táák.. Si myslím, že úchylka je to až od 2 a více sad litejch kol na 1. auto výše..5
22:52:33
26.08.2014
castrol
-> Řízek: ked ich bude viac tak poslem 1 zatial len blokujem ucet -> Jozka: tak to aby som kupil este jedno auto 3
22:49:13
26.08.2014
Jozka
-> Řízek: / -> castrol: 3 Asi nějaká epidemie - zde hojně rozšířená.. i když já mám (krom vagónu sériových plecháčů) asi jen 6 nebo 7 sad, což na 4 auta není myslím nijak přehnaný.5
22:41:31
26.08.2014
Řízek
-> castrol: A nebo je posilej me 3 kola, penize, beru vse 3
22:38:34
26.08.2014
castrol
-> Řízek: budem si muset zablokovat ucet 3
22:38:01
26.08.2014
Řízek
-> castrol: A bude hůř 3
22:29:28
26.08.2014
castrol
-> Jozka 26.08.14 22:21:43: kua ani nevrav uz mam 3tiu sadu alu kol 1 a furt je to nejak malo 3
22:27:52
26.08.2014
Řízek
-> Jozka: Neboj se , to moc dobře znám. Na druhym autě mám každou sezónu jiny kola a na Nanuku jsem dříve mel klidně i dvoje kola na jedno léto 1
22:21:43
26.08.2014
Jozka
-> Řízek: Jo, tomu rozumím.. 5 Jen dej pozor - jak se jednou začne s kolama, tak jich není už nikdy dost 3.
22:15:46
26.08.2014
Řízek
-> Jozka: Ale to určitě. neříkám že to je špatné, ale už to tam je moc dlouho a jednoduše mě ty kola nebaví 3
21:06:38
26.08.2014
castrol
-> Jozka: to hej a jak 4
21:01:39
26.08.2014
Jozka
-> castrol: Též dobrá možnost, ty stávající kola tomu taky moc slušej..5
20:54:47
26.08.2014
havlik
-> Řízek: no podle mě tyhle 5ti paprskový nejsou nic proti ničemu, ale tak záleží na tobě:)
20:54:46
26.08.2014
castrol
-> Řízek 26.08.14 20:14:47: tak tam nechaj to co je teraz a usetris 1
20:47:59
26.08.2014
Jozka
-> Řízek: Jsem obdobný mnohapaprskový kola na užovce už viděl (nevím ale, jestli tady nebo někde na srazu) a celkem se mi na ní pozdávaly..5
20:41:36
26.08.2014
Řízek
-> havlik: Ty kola od nekud znam hele 3 ale bojim se ze na tom ty kola budou EE. moc novodobé. chtel bych nejaky staromodni dobovny
20:33:28
26.08.2014
havlik
20:33:27
26.08.2014
havlik
Extreme Tyres