NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

09:55:55
05.06.2014
MOLSO
-> Star LC20: 157
00:26:05
05.06.2014
Star LC20
Zde ilustrativní návod, jak vkusně upravit eMko: to se vezme eMko, a kromě podvozku se přestaví na užovku....konec úpravy 1 1
22:48:07
04.06.2014
castrol
-> Řízek 02.06.14 20:37:08: uvazovat mozes ale nezhanaj,nic nekupuj 1
22:28:25
02.06.2014
Řízek
-> Bajou: potrebuju toho nahamtat co nejvíce 3 pak zbytek tase poskytnu ostatním 4 -> oppik: No podle mého nazoru je to nejlepsí reseni, ale je to jak v peci, proto potrebuji odvetrat co nejvice motorovej prostor 5
22:09:38
02.06.2014
oppik
pěkný čelíčka
22:03:37
02.06.2014
oppik
-> Řízek: díky pane.i ten výfuk máš pěkně udělanej co si mi ukazoval než si odjel 6
21:54:56
02.06.2014
bajou
-> Řízek: 3 nechej taky ostatním
21:03:23
02.06.2014
Řízek
-> Bajou: rostou, ale hledají se špatně, este tak 2 pořebuji abych si mohl vybrat který tam nakonec dám 3
20:46:36
02.06.2014
bajou
-> Řízek: a pak že nerostou 3
20:38:11
02.06.2014
Řízek
-> havlik: No mám takové menší obavy tedy.3
20:37:08
02.06.2014
Řízek
-> castrol: dobře, zatim budu uvažovat jen pro sebe3
20:31:28
02.06.2014
havlik
-> Řízek: tak hlavně aby se v madarsku neobjevilo i to auto47
20:30:40
02.06.2014
castrol
-> Řízek: neser Prtka neser 1
20:14:53
02.06.2014
Řízek
-> Karlos (WIO46): jasne cenim 3 -> oppik: dekuji ze davas do oblibenych a vazim si tve chvaly 5 -> castrol: No porad nad tim uvazuji2
18:00:39
02.06.2014
castrol
-> oppik 01.06.14 23:42:27: a to on tam chcel dat ine kola ,blazon
00:02:52
02.06.2014
Karlos (WIO46)
Cenim!3
23:45:11
01.06.2014
oppik
dávám do oblíbených mých užovek 5
23:42:27
01.06.2014
oppik
-> Řízek: viděno na srazu škodahome a musím říct že to máš pěkný a decentní 4
22:38:50
21.05.2014
Řízek
-> Turda: Jo určitě3 ja si řikal že nějak málo mlátim ramenama a příčkou o zem 5 -> castrol: Zatím zůstanou pane 136
21:01:26
21.05.2014
castrol
-> Řízek 19.05.14 22:04:36: tak si ich nechaj a nespekuluj 1
Extreme Tyres