NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

20:56:04
21.05.2014
Turda
a snížit by to chtělo 4 6
22:04:36
19.05.2014
Řízek
-> Pavel P@nkáč: -> castrol: Právě řikam možná, protože se mi ty Mattigi líbí, ale už je mám dlouho, tak bych mohl sehnat neco jiného, ale nevím co. Na druhou stranu jsem na to kupoval pneušky a v zime sem je nechaval rovnat a lakoval jsem je tak mi jich je líto83
21:58:32
19.05.2014
Pavel P@nkáč
-> Řízek: kola jo! kola jo!1
21:30:34
19.05.2014
castrol
-> Řízek: prave tieto kola mi tam seknu totalne
21:28:56
19.05.2014
Řízek
-> castrol: musim odvetrat motorový prostor a možná jiné kola
21:27:05
19.05.2014
castrol
-> Řízek: mensie beriem ale dufam ze zaklad ostane
21:13:11
19.05.2014
Řízek
-> castrol: 6 ja děkuji, ale pořád jsou menší změny v plánu
19:49:07
19.05.2014
castrol
-> Řízek: perfekne to vyzera takto ako to je 4
18:44:32
22.04.2014
Řízek
-> Qwak: to není špatnej nápad 4 jakože černobílé fotky jo 3
22:11:20
21.04.2014
Qwak
-> Řízek: super fotky, někdy se domluvíme a pojedeme na TP spolu 1
16:55:41
21.04.2014
Řízek
-> Tuner#2: No už to tu je 5 já byl mimo civilizaci 3
23:57:18
18.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Jak to, že tu ještě není v galerii? www.facebook.com/photo.ph p?fbid=60827...



157
23:04:31
08.04.2014
bajou
-> Řízek: Mřížek se určitě všude válí... 4
22:54:56
08.04.2014
Řízek
-> Bajou: Ja si myslim že ta mřížka bude obdobnej problem jako to děravý čelo 3
22:52:45
08.04.2014
bajou
-> Řízek: myslel jsem to jako prozatímní řešení třeba 4 Než seženeš správný čelo
22:42:55
08.04.2014
Řízek
-> Bajou: No, to prave tak nechci, vim jak to ma ale nechci. ja tam nechci tu mřižku práve8
20:29:33
07.04.2014
bajou
-> Řízek: a co sehnat děrovanou mřížku a vyříznout to stejně, jako to má Mantra? 4
21:05:01
02.04.2014
Řízek
po nainstalovani výfuku za čelo mam vzadu pod kapotou hotový peklo. nemáte někdo vetrany zadní čelo?
23:55:05
26.03.2014
Řízek
-> Tuner#2: Dekuji pane6 ale doufam ze se uz snizovat nebude, nemam hlavne kam snizovat 3 soupu prickou o zem a mlatim napravnici 131
23:54:23
25.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Po snížení zadku 158
Extreme Tyres