NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

22:53:07
25.03.2014
Řízek
-> Karlos (WIO46): Diky3 To ale jen tak vypadá že čpí, ta jednotka mi to strasne skrti, potreboval bych jinej soft asi . 7
22:51:06
25.03.2014
Řízek
-> Pavel P@nkáč: Ani ne, ja je mam rad. hlavne ani nemam predstavu jaky. ja spis uvazuju nad jinym rozmerem gum 3
09:04:05
25.03.2014
Pavel P@nkáč
-> Řízek: ted to vypada moc pekne po snižení zadku, neuvažoval jsi nad jinejma kolama?
07:05:54
25.03.2014
MajoLR
Posledná fotka...2 156 156 156 143
06:36:29
25.03.2014
onba
Vypadá to dobře 4
03:03:19
25.03.2014
Karlos (WIO46)
-> Řízek: Na tý poslední fotce to vypadá super. Z toho auta nějak čpí rychlost a nasranost. Cool.
21:44:51
24.03.2014
Řízek
-> Bajou: -> havlik: Děkuji hoši, snažim se. Ale furt je tam hromada pi...vin který bych chtel předělat, odstranit, změnit. Ale letos na to šahat už nebudu, protoze to vždycky před sezonou rozrejpu a pak se ani pomalu neprojedu130
21:35:05
24.03.2014
havlik
-> Řízek: poslední foto paráda105
21:33:48
24.03.2014
bajou
-> Řízek: Parádní 4
22:47:12
21.03.2014
Řízek
Nanuc se zjevil v Praze. V práci tvoříme nový výfuk, konečně bude kanón pryč a nejaké drobne nedostatky na karoserii se opravují. snad to stihnu vše do nedele 5
20:15:40
10.03.2014
Řízek
-> Pavel P@nkáč: 3 3 to ne, to mas pravdu
19:52:51
10.03.2014
Pavel P@nkáč
-> Řízek: fotit z takové vejšky neni snadny!3
19:41:22
09.03.2014
Řízek
-> peter55: no ale fotograf ze me nebude 40
18:48:21
09.03.2014
peter55
-> Řízek: posledna fotka je brutalna4
23:24:13
22.02.2014
Řízek
-> Pavel P@nkáč: -> havlik: -> U-Geen: Vtipalci 3 no je to muj angličak. 2,5 metru fakt nemam5 rekl bych 2 a trictvrte...3
23:22:15
22.02.2014
Řízek
-> Karlos (WIO46): Ó dekuji 6 zadek by chtel dolu, ale uz ted je to dost nizko a nevim jestli bych pak vubec vyjel ze statku. uz ted je dost velkej problem 3
13:28:21
22.02.2014
Pavel P@nkáč
-> havlik: zas takovej čahoun to není:D
19:45:04
21.02.2014
U-Geen
-> havlik: takze cca o metr vic jak Paja :)
18:08:21
21.02.2014
havlik
-> Pavel P@nkáč: jenže on má 2,5m4
10:50:17
21.02.2014
Pavel P@nkáč
-> Řízek: kdyz myslis. ja kdyz vydim jak otvíraš kapotu a ta je niž než tvoje kolena 3
Extreme Tyres