NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

07:16:23
21.02.2014
Karlos (WIO46)
-> Řízek: Vypadá to líp a líp. Jen zadek dolu a paráda.
16:55:33
20.02.2014
Řízek
-> Pavel P@nkáč: Zadek moc vysoko 4
22:44:40
19.02.2014
Pavel P@nkáč
neni ten predek moc nizko?
19:43:59
17.02.2014
Řízek
-> K1NYO: dekuji -> Star LC20: este nejaky doladovani bude ale blikače zustanou tak jak jsou, orange jsem nechtel 40
12:30:22
17.02.2014
K1NYO
pekna praca
23:35:18
16.02.2014
Star LC20
-> Řízek: poslední fotky luxus! přesně podle mýho vkusu. Jen bych dal dopředu orange sklíčka.
21:47:25
16.02.2014
Řízek
-> Tuner#2: Dekuji . Zadek je potreba dolu, to mas pravdu, ale stejne si myslim ze se neobjevi, ted tam nejsou zadny 3 Ale tyhle pruziny tam nechavat nebudu, to jsou pruziny krety s tim kramem litaly po poli. potreboval bych na ted zadek spis jiny. Mozna tvrdsi
21:43:09
16.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek 16.02.14 21:19:06: Pěkně pane, zadek maličko dolů a oni se Áčka objeví 4
21:19:06
16.02.2014
Řízek
-> havlik: Myslim celek auta, ale co se tyce zadku predtim tam byly acka jak prase a vejska se mi libila, ted mam vepredu mnohem vetsi acka nez vzadu a zadek se zvednul a zuzil.8
21:16:05
16.02.2014
havlik
-> Řízek: moc vysoko?
21:15:38
16.02.2014
Řízek
-> havlik: Dik, ale porad to neni ono 3
21:11:06
16.02.2014
havlik
-> Řízek: Pěkný105
11:52:25
09.02.2014
Řízek
-> hany: 3 3 3 typek s ksiltovkou 3 porad se neco deje, sice pomalu ale deje 1
08:34:38
08.02.2014
hany
-> Řízek: tak koukám po virtu a objevil jsem že týpek s kšiltovkou zase změnil image předku... moc se mi to líbí... kulatý světla jsou nejhezčí 4
18:05:13
03.02.2014
Řízek
Tak vlečka připravena k instalaci do vozu, teď už jen najít čas a vlastně u Vrby mam ešte nějaký věcičky 5
21:19:34
08.01.2014
Řízek
-> Bajou: No tenhle samostříl tam fakt nenecham, udelam si vejfuk takovej jako sem mel uz pred lety za celo
21:17:08
08.01.2014
bajou
-> Řízek: Já bych řekl, že to bude hodně dobrý (to jako fakt 4 ) A jinak co tam budeš dávat za výfuk? Zase příčňák?
21:12:17
08.01.2014
Řízek
-> Bajou: Doufam ze to neni ironie 3 sam jsem na to zvedavej, jako mam ty kola uz obuty , doma vedle postele, ted na ne tady koukam a takhle kolo jako takovy bez auta je velice hezke 5
21:04:16
08.01.2014
bajou
-> Řízek: 3 3 Jinak bílá na bílé... to bude parádní 4
20:19:58
08.01.2014
Řízek
koukam ze sem asi bohatej a vono kulovy, on to je prispevek

92
Extreme Tyres