NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

00:23:52
09.04.2013
peter13789
-> Řízek: neni to zlé, ale s M-kovým predom to bolo to pravé ... 4
22:49:56
08.04.2013
afro100
-> Řízek: tak hnedu a zadne celo,kapotu a blataky nechat v bielej .. a mas nanuka v coko poleve :D :D
21:01:11
08.04.2013
Řízek
-> Qwak: 3 To je fakt, ale nenapadlo me to. Cernou ale urcite ne. mam rad bilou, to uz by pak nebyl Nanuk5
05:59:27
08.04.2013
Qwak
ješte černou .. a bum máš moje auto 4
23:06:20
07.04.2013
Řízek
-> Tampajs: Jo ták 3 tak to je potom jasné
23:02:23
07.04.2013
Tampajs
-> Řízek: Jojo výztuha byla z toho bouranýho1
22:54:27
07.04.2013
Řízek
-> Tampajs: AAAaa, už mi to je jasný, já to právě bral podle těch držaků na pridavný světla jak sem je odstranil
22:50:46
07.04.2013
Tampajs
22:46:36
07.04.2013
Řízek
-> Tampajs: To neni on? 3 aha
22:43:51
07.04.2013
Řízek
-> havlik: Zas ale Lízátko hned rozlámu3 . A kapůtka je jen decentní. Uvidim, ale neni to zas tak divný5
22:42:40
07.04.2013
Tampajs
-> Řízek: Ty si taky ťukal vole :-D Mužu ti místo tohohle dát ten s kterym sem ťukal :-D
22:37:19
07.04.2013
havlik
-> Řízek: tak lízátko je rozhodně fajn, ale ta kapota na Mku vypadala dobře na ty užovce je to fakt divný
22:36:13
07.04.2013
Řízek
-> havlik: No přemejslel sem jestli to mam nebo nemam zrusit to mraceni, a taky premejslim nad lizatkem, nevim nevim
22:35:26
07.04.2013
Řízek
-> Vojťas: Jo je to tak hezky, me se to libi. jen musim opravit naraznik predni, protoze mistér Tampajs s nim tukal o zed tenkrat 3 Jinac ja nic osklivyho na ovalech + chromovanej naraznik nevidim 8
22:18:42
07.04.2013
havlik
-> Řízek: eště zamračenou kapotu pryč
22:16:30
07.04.2013
Vojťas
Já sem teda rozhodně za tuhle kombinaci ;) chrom naraznik a ovaly nejdou dohromady.... pěkná změna
14:43:47
02.04.2013
Petrson
-> Řízek: Heh 3 No tak jsem asi už vjedma :DDDDDDDDDD
23:00:07
01.04.2013
Tampajs
-> Lil Flip 130: Pravdu bdíš!!!

-> Řízek: Amatéééreee!!!!
22:53:39
01.04.2013
Řízek
-> Lil Flip 130: Tak jezdit bez narazniku urcite nebudu, z toho jsem uz vyrostl. A chromovanej by se mi libil, ale ten by se zas nehodil k zadnim partiim. takze volim numa trraj 5 . a hlavne tohle je jen hrube pasovani, final bude asi trosku rozdilnej 62
upraveno 1x, naposled 01.04.2013 23:02:13
22:51:47
01.04.2013
Řízek
-> Petrson: To neni mozny, to necekal nikdo 3 40
Extreme Tyres