skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
01:01:14
25.10.2010
25.10.2010
jarin
-> Řízek: A z jakeho duvodu??
19:06:06
19.10.2010
19.10.2010
Řízek
-> jarin: Uz jaro prodavam kola...
01:14:46
19.10.2010
19.10.2010
jarin
-> Řízek: Tady je to mrtvi smaz uz tu posledni vetu v textu... znervoznuje to Na jaře technicku a .... heja kone moje Hije
21:00:48
08.09.2010
08.09.2010
Řízek
...:::nic:::...
22:19:41
29.06.2010
29.06.2010
Řízek
-> Tuner#2: no pockej, ale pak se to rozsiruje a ty si zacal ujizdet ale to este mereni trva no uvidis, keca ja vim ze mi keca ale vim ze sem tech cca 60 jel taky . jinak o tom srazu sem ani nevedel, stejne sem mel neco jinyho v planu
22:14:42
29.06.2010
29.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Tam o tom úseku vím (je to v tom jediném zůžení) a jel jsem cca. 60 - 65km/h podle digitálu jako vždy takže asi Tě kecá tachometr
22:12:32
29.06.2010
29.06.2010
Řízek
-> Tuner#2: Jo to ja te pak poznal ale z dalky rikam hele skodovka tak sem te dohnal abych se podival a pak rikam hele to je tanr tůů z blizka sem vedel hned o co jde a ja vim kde merej tak taky sem se nebal, ale reknu ti ze ty si jel na 60 ktera je merena tak na tom useku te asi zmerily....jely sme tam oba 80
17:40:14
29.06.2010
29.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: JJ byl jsem to já ale po okruhu jezdím v klidu, nevím kde všude měří těch 80km/h. Jel jsem tady z toho skvělého srazu: skoda-virt.cz/cz/.../1339
44-10-sraz-fan-clubu-skoda
-vm-a-hk
17:15:26
29.06.2010
29.06.2010
Řízek
-> Tuner#2: no tak jako tlumice tam sou ale sou uz dlouho po smrti no, neudelas nic, blinkr je na nic to zdrzuje . Ale jako docela sem cumel ze to si ty, chvily sem vahal jestli to si ty. Co si tu delal? od kud si jel? jezdim jak prase no ja vim
00:26:46
29.06.2010
29.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Jezdíte v tej Praze jak prasata, myšky bez blinkru, rychlost 80km/h na okruhu Vám nic neříká a ještě ke všemu se Tě to strašně houpe - máš tam vůbec tlumiče?
00:21:51
19.05.2010
19.05.2010
Řízek
-> Tuner#2: OOO dekuji, ja myslel prve ze si nas tam vzadu nikdo nevsimne ale dekuji, hezky. jako vzdycky
20:31:23
17.05.2010
17.05.2010
Turda
-> Tuner#2: Luxusní děkujeme pane
23:57:08
16.05.2010
16.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Tady se o to podělte jste tam všichni tři:
img99.imageshack.us/img99 /.../dsc5038.jpg
img696.imageshack.us/img6 96/.../dsc5037f.jpg
img255.imageshack.us/img2 55/.../dsc5036.jpg
img179.imageshack.us/img1 79/.../dsc5039t.jpg
img99.imageshack.us/img99 /.../dsc5038.jpg
img696.imageshack.us/img6 96/.../dsc5037f.jpg
img255.imageshack.us/img2 55/.../dsc5036.jpg
img179.imageshack.us/img1 79/.../dsc5039t.jpg
23:39:58
03.05.2010
03.05.2010
Řízek
-> PedroBA: Dekuji
19:08:42
02.05.2010
02.05.2010
PedroBA
pekna mašinka, aj tie kolesá :)
13:49:58
02.05.2010
02.05.2010
Turda
-> Řízek:
17:55:28
30.04.2010
30.04.2010
Řízek
Kluček se zas blíží
20:18:52
31.03.2010
31.03.2010
Řízek
-> Mishak: Je videt ze si tu fakt dlouho nebyl, ustricnik tu byl taky hlavo
20:14:25
30.03.2010
30.03.2010
Mishak
-> Řízek: To sice sou už třetí kamna ale žádný předtim neměly fotku v Nanučkově pokojíku ... no jen počkej ono se ti to vymstí s těma sirkama Řízkomíre
19:42:36
29.03.2010
29.03.2010
Řízek
-> jarin: To nee, to nesmeji, museji to zapomenout