skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
15:10:54
27.09.2009
27.09.2009
MOLSO
-> Řízek: nahodou je to fajn ... a neni to humus ačko ale ačko potrebne na to aby kola netrčali z blatnikov
13:54:25
27.09.2009
27.09.2009
Řízek
-> Rider skoda: Kyvkovy pruziny, viz popis
13:51:03
27.09.2009
27.09.2009
Řízek
-> stika87: Jo to ono sedi krasne to nerikam ze ne.
12:28:55
27.09.2009
27.09.2009
Rider skoda
-> Řízek: a jakpak jsi provedl to snizeni?
00:43:41
25.09.2009
25.09.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Řízek: taky mam acka ;-) ale auto je na silnici klidnejsi a hezky to sedi ;-) lip nez s tema 130 :)
21:54:48
24.09.2009
24.09.2009
Řízek
-> jarda.u1: no jasny to by se mi taky libilo ale ja je mam jen na zadku a to se mi nelibi
21:50:10
24.09.2009
24.09.2009
jarda.u1
-> Řízek: oni nevypadaj spatne acka na aute,pokud jsou i vepredu.Pak to ma takovy sportovnejsi vzhled.
21:04:41
24.09.2009
24.09.2009
Řízek
-> Mishak: tak ja bojuju proti tomu tramvajovymu efektu a ted budu rusit podlozky? v zadu urcite ne, vzadu akorad, vepredu bych akorad zrusil podlozky. nanuk uz tramvajovej byl dlouho.to tu prdel radsi zase zvednu.
20:45:25
24.09.2009
24.09.2009
Mishak
-> Řízek: jinak dyby si něco proved s těma tvejma 35mm podložkama tak to taky bude o něčem jinym s tim odklonem
22:16:14
23.09.2009
23.09.2009
Řízek
Vymenim Nanuka za velblouda
23:07:45
22.09.2009
22.09.2009
Řízek
-> Mishak: no ale na kalibre sou takovy malinky, decentni a libi se mi to ale tohle co mam ja sou morbidni hnusny acka ...proste bliať. fuj ble
20:36:07
22.09.2009
22.09.2009
Turda
-> Mishak: moje řeč
18:20:36
22.09.2009
22.09.2009
Mishak
-> Řízek: To su klidný Vectra jen tak nebude, asi po zimě... a k těm Áčkám na zadku - to je přesně syndrom škodovkáře Áčka fuj, rychle prdel nahoru.... se podivej na Jarina jak dopad s rampáčem dyž měl kola rovně.... Kolibřík má na prdeli taky Áčka jak na serii tak na Weitecu.. a hnusný to neni .... i nanuku to sluší se štaflema bombapecka na fotkách ... kdy bude Šou en šajn ve zlatníkách?
17:44:34
22.09.2009
22.09.2009
Tampajs
Já to tak mám už 1500km a nic
20:47:37
21.09.2009
21.09.2009
Řízek
-> jarda.u1: Ja to podvazu neboj, nic praskat nebude
20:46:40
21.09.2009
21.09.2009
Řízek
-> jarda.u1: Mam tam kyvkovy tlumice
20:24:25
21.09.2009
21.09.2009
jarda.u1
-> Řízek: no,hrozi tam jinak pri vyveseni napravy roztrhnuti domku a nasledne vypadnuti poloosy z vnitrniho kloubu.Ja sem to videl osobne na kamaradovo aute.Tlumice mas kyvkovy,nebo vleckovy?O snizeni zadku uz uvazuju dlouho,ale asi to necham az na zimu
20:19:22
21.09.2009
21.09.2009
Řízek
-> jarda.u1: zatim sem to tam jen dal a ujel cca 30 km, vic sem toho nestih ale ty ramena priste podvazu
18:27:39
21.09.2009
21.09.2009
jarda.u1
-> Řízek: A ty domky jsi nejak posichroval,aby se nerozpulily pri vyveseni,nebo mas zadni ramena vyvazany?
17:17:02
21.09.2009
21.09.2009
Řízek
-> Scary: Ale hovno Kola dobry, akora to ma vysokej profil