NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

17:11:14
21.09.2009
Scary
Výška dobrá, moc malý kola :-D
17:02:45
21.09.2009
Řízek
-> jarda.u1: čauu, no jsou tak kyvkovy domky.
17:02:09
21.09.2009
Řízek
-> stika87: No mam acka jako svine 3 bléééé a nelibi se mi to3
08:59:36
21.09.2009
jarda.u1
-> Řízek: Ahoj,k tem Emkovejm kyvkovejm pruzinam jsi nechal jaky domky?
23:47:07
20.09.2009
stika87 - Maschinenführer
pnacek to dal dolu jak ja 5 taky ma ted acka 3
21:10:29
20.09.2009
Řízek
-> havlik: asi, nevim 3
21:09:42
20.09.2009
havlik
-> Řízek: takže něco kolem 330
21:09:14
20.09.2009
Řízek
-> havlik: Emkovy nevim jakou maj dylku, ale seriovy
21:04:49
20.09.2009
Řízek
-> havlik: Pekny...no nevim jestli pekny...ale mam tam kyvkovy pera
upraveno 1x, naposled 20.09.2009 21:06:36
21:04:27
20.09.2009
Řízek
-> Tampajs: Acka mam vetsi nez ty kamarade
21:04:07
20.09.2009
Řízek
-> Turda: Je to hroznej nezvyk to je pravda, ale jako jizdni vlastnosti sou fakt parada ale z boku to je i hezky ale proste jak vidim ty acka tak se mi chce blit
21:03:54
20.09.2009
Tampajs
Vypadá to luxusně.. Áčka máš jak já tak si nedělej hlavu1
21:01:22
20.09.2009
havlik
-> Řízek: pěkný co tam máš za pružiny?
20:59:19
20.09.2009
Turda
-> Řízek: dobrý je to fakt pecak, je to nezvyk, na áčka prcjů když to sedí ,tak to sedí 4 1
21:09:01
14.09.2009
Řízek
-> Mishak: 78 a uz mas aspon doma tu vektru?
20:59:43
14.09.2009
Mishak
-> Řízek: to víš Adam25
19:14:12
14.09.2009
Řízek
-> Mishak: no mozna jo kdyby si menel vir od Adama145 takze , nemas narok3
21:11:12
13.09.2009
Mishak
-> Řízek: slušel by mi nanuček cooo? 5 1
20:22:42
10.09.2009
Řízek
-> nikuve02: 3 hele ty tu taky existujes jo? no zadek pujde dooolu neboj
19:29:05
10.09.2009
nikuve02
co ta vejska vozidla.....no fuj fuj fuj2
Extreme Tyres