NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

00:51:11
29.08.2009
Barth
-> jarin: 158 jarouš to zjistil jako první!!156
23:52:55
27.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> jarin: 3 3 3 3 3
23:48:17
27.08.2009
jarin
-> Řízek: Ta prerostla vopice u volantu3 3
22:04:19
27.08.2009
Řízek
-> Turda: neco tam nesedi2
21:22:10
27.08.2009
Turda
-> Řízek: sedí tam úplně všechno bral bych ho hned místo borův, ale tak až zase usednu tak bdue líp :-D
21:21:19
27.08.2009
Řízek
-> Turda: dekuju6 stejne mi na ty skodovce neco nesedi a nemuzu prijit na to co
20:18:22
27.08.2009
Turda
-> Řízek: dobré, bomba pecka 4
19:41:15
25.08.2009
Řízek
-> havlik: Vsechno se to zkusi, ale nebavi me to porad rozebirat 3 sakra
19:39:50
25.08.2009
Řízek
-> havlik: no jako vadi nevadi, to bych musel udelat i nejaky acka vepredu a do toho se mi moc nechce, vzhledove se mi acka nelibej , ale jizdni vlastnosti bych uvital takovy jako s ackama
19:38:43
25.08.2009
havlik
Takže když sežene nějaký 330tky nebo kolik byly nejdelší tak to bude v pohodě si myslim
19:38:21
25.08.2009
havlik
-> Turda: tak já na kyvce s kyvkovejma proprietama fakt neměl Ačka:) jinak já mam vzádu pružiny dokonce jen 295mm:)
19:38:20
25.08.2009
Řízek
-> Turda: no to jo ale zase jinak se chova kyvka a jinak vlecka
19:36:46
25.08.2009
Turda
-> havlik: to už je moc...ne??-> Řízek: já bych halsoval pro oboje kyvkový věci, mám to tak na kyvce a áčka decentní ne??
19:36:34
25.08.2009
havlik
-> Řízek: a to vadí?
19:34:59
25.08.2009
Řízek
-> havlik: No, jenomze ja mam zase strach ze to bude mit moc veliky acka
19:30:43
25.08.2009
havlik
-> Řízek: udělej to jako já a tuner vlečko domky kyvkopružiny
19:30:36
25.08.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 3 No a ne snad? Ty vole kdyz sme v tom jely vsichni 3 tak to tam bylo tak 350 kilo vevnitr a to sem myslel ze se s tim nekde zakrojim pod zem jak to lezelo na zemi
19:28:43
25.08.2009
Turda
-> Řízek: udělej to ajko já....teda já nci nedělal ale prostě kyvka domky kyvka pružiny...

4
19:23:31
25.08.2009
Řízek
-> Turda: no ten zadek musim dat dolu, ale nevim este jak, jestli mam nechat ty domky z kyvky a dav kyvkovy pera, nebo nechat ty vleckovy pera a nasadit vleckovy domky. ted babo rad. zase ty kyvkovy by mely bejt tvrdsi ....

7
19:22:22
25.08.2009
Turda
-> Řízek: prej STŘÍHÁM ČELEM MRAVENCŮM HLAVY.... to je v prdeli 3 3 3 3 3 3 3
Extreme Tyres