skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
09:57:20
08.05.2009
08.05.2009
Řízek
-> jarin: Ale este si nemel vozidlo vepredu osvetleny
00:01:48
07.05.2009
07.05.2009
jarin
-> Řízek: No tak o cem jinem by ses cel bavit že .... že se to tu ale hemžilo policistama, to jsem jeste nevidel že by tu jezdili po 10minutach. Jeste že me nechytly na tom kole, bych jim asi nadejchal
20:19:23
06.05.2009
06.05.2009
Řízek
-> jarin: No mel sem Tampajsovu okurku A policistum se nejak nezdalo ze sedime ve 3 rano v garazi a kecame o septiku
07:10:38
06.05.2009
06.05.2009
Turda
-> jarin: Tampajsovu domácí , pohovor s policistkou sme měli všichni tři alebylo to jen preventivní, jenom jestli sme neseděli a nejsme celostátně hledaný...jinak OK
23:12:46
05.05.2009
05.05.2009
jarin
-> Řízek: Copak kamarade ty jsi nam tu delal nejake vytrznosti že jsi mel pohovor s pani policistkou??
23:10:50
05.05.2009
05.05.2009
jarin
-> Turda: Jo a či okurku si dal??
20:47:41
04.05.2009
04.05.2009
Řízek
-> jarin: Ja sem toho vypil trochu vic -> Turda: Tyvole septyk
20:41:00
04.05.2009
04.05.2009
Turda
-> jarin: řízek byl v pohodě, dal si vodnici, okurku, pokecal s pani policistkou, vypustil septik, vyhulil startku a šlo se spát
19:59:21
04.05.2009
04.05.2009
jarin
-> Turda: No ja byl porad jeste strizlivej, ty 4 nebo 5 piv se mnou jeste nic nedela, to spis Rizina mel neco v krvi a tesil se na tu lahvinku co jste slibyli že tam mate zasitou a na Nanuka uplne zapomel
21:50:35
03.05.2009
03.05.2009
Turda
-> jarin: kdybys nepil, mohl ses podívat
21:01:19
03.05.2009
03.05.2009
jarin
-> Řízek: Vid von ty vole na atlantach jaktože ses nepochlubil??? ty vole to predemnou zavre raci do garazě
14:44:23
03.05.2009
03.05.2009
Řízek
-> Rider skoda: ja chtel 13ky hlavne kvuli tomu ze to na nich bylo nizky A to se mi moc libilo
13:33:13
01.05.2009
01.05.2009
Rider skoda
-> Řízek: ja az casem nekdy za 5 let co nasetrim na litaky,tak asi taky zkusim 14ky proptoze 13ky moc maly a tim padem moc velka guma na ncih coz je nic moc a 15ky uz zase celkm velky a 14ky je zlatej stred takovej,ty jsou akorat.
21:19:04
28.04.2009
28.04.2009
Řízek
-> Rider skoda: to vis ze na ne hazim bobek
11:08:09
28.04.2009
28.04.2009
Rider skoda
-> Řízek: Koukam,ze nakkonec stejne na poldy kasles,kdyz tam pujdou 14ky.Po dlouhem basneni jen a popuze o 13kach
19:52:43
27.04.2009
27.04.2009
Petrson
→ Řízek tak kdyby se ti zadařilo to krapet rozkreslit tak bych byl rád:-)
19:43:42
27.04.2009
27.04.2009
Řízek
-> Petrson: To sis moch psal treba 50x ja tam nechodim mno, sou na tom takovy pasky plechovy no a je to zahaknuty za originalni pedal
19:39:21
27.04.2009
27.04.2009
Turda
-> Řízek: no jasný že chcuuuuuuuuuuuuuuu
19:33:12
27.04.2009
27.04.2009
Petrson
→ Řízek jo tosem já ten co ti asi3x psal jak to tam máš přidělaný??
19:29:03
27.04.2009
27.04.2009
Řízek
-> Petrson: Na kterej ? pockej to ses ty co po me chtel tenkrat zmerit ten pedal plynovej? Jo hochu ja tam nejak nelezu na ten mail