NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

20:40:39
16.04.2009
Řízek
-> Rider skoda: CAuuuu, byl sem v arealu
20:33:32
16.04.2009
Rider skoda
zdarec.jsi nebyl karou v arealu v pribrami,ze nejsi nikde na foto:(
18:18:44
13.04.2009
Řízek
18:08:02
13.04.2009
Řízek
-> jarda.u1: No tak jeste aby jim nenandaval, ale to neni ono, me se libi treba jak to funguje panu Pesanovi5 to je mazec.
21:40:32
12.04.2009
Dave - ten pátý
-> jarda.u1: Asi tak nějak... Nějak se ty škodovky přestávají "tunit"...150 3
08:27:04
12.04.2009
jarda.u1
-> Řízek: No,ja o nem vim uz asi 2 roky,ale vzdycky me zahreje u srdce,jak jim to tam nandava.

-> Dave - ten pátý: Tak to ju,ja tam byl taky spotrebakem,hezkejch skodovek tam bylo nejak po skromnu.
23:12:16
11.04.2009
Dave - ten pátý
-> jarda.u1: Já byl spotřebákem - P 405 4
23:07:51
11.04.2009
Řízek
-> jarda.u1: Ja ho videl uz na sprintech minulou pribram a mimon, 3 Je to dobra splasenost no 3
22:30:14
11.04.2009
jarda.u1
-> Řízek: byl jsi se podivat na sprinty?Ja jsem hotovej z toho cervenyho emka,co ma misto zadni haubny intercooler.To je mazec jako svina.Ted si nevybavuju s kym dneska jel,ale ujel mu na 400 m asi o 200 m.3
22:24:31
11.04.2009
Řízek
-> jarda.u1: 6 Jede to hezky=)jsem s tim motorem moc spokojenej, ale porad me laka ta 1.8 20v v turbine40
20:56:58
11.04.2009
jarda.u1
-> Řízek: jak ti slape 1.4?
20:33:36
11.04.2009
Řízek
-> jarda.u1: 6 no vidism ja potkal Dejva a este par aut z virtu6
18:35:38
11.04.2009
jarda.u1
-> Dave - ten pátý: Fakt? A cimpak jsi tam byl?
18:30:25
11.04.2009
Dave - ten pátý
-> jarda.u1: 3
18:26:51
11.04.2009
jarda.u1
Dneska jsem te zahlid v Pribrami,byl tam jeste nekdo z Virtu?
21:34:51
10.04.2009
Řízek
-> Scary: No nemam fotoaparat a pindourem to fotit este neumim1
18:43:08
10.04.2009
Scary
Cuce, kde je foto koles?1
22:56:46
02.04.2009
Turda
-> Řízek: ty vole klííd zejtra budou mány tak snad....já se ozvu neboj HLAVO!!!4 69
22:42:19
02.04.2009
Řízek
-> Turda: 3Kecas, uz mas emise? 145
22:26:16
02.04.2009
Turda
-> Řízek: nic v pořádku 1
Extreme Tyres