NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

23:51:27
15.03.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Řízek: se koukni taky mam zadek nahore ;-)
23:37:51
15.03.2009
Řízek
-> stika87: No vidis, tak by si to mel mit nejak stejne jako ja6
23:27:55
15.03.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Řízek: jo tak to ams jak ja :) uplne presne :)
23:27:11
15.03.2009
Řízek
-> stika87: Mno vlecka, vleckovy pruziny a ty vrchni mysky sem nechal stodvacovy ne rapidacky6
23:26:19
15.03.2009
Řízek
-> Rider skoda: Diky diky 6 ale kola budou problem no8
23:17:37
15.03.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Řízek: hele jak mas vzadu zvednutej zadek ?? cim si toho docilil ?
23:07:53
15.03.2009
Rider skoda
jak jinak nez nadhera...az to bude na novejch kolech a novy oplastovani narazniků,tak luxus autak!
21:58:15
15.03.2009
Řízek
-> Dave - ten pátý: Tak neco tu je3 Se podivej este na rajce6
21:51:16
15.03.2009
Řízek
-> Turda: Diky pane6
20:55:01
15.03.2009
Turda
-> Řízek: HEZKÝ HEZKY MOOC...PARÁÁDA..... 145 171 171 171
00:44:18
14.03.2009
Rider skoda
-> Řízek: Takze...Prvne budu muset zapltiti poplatek 250,- pak dodam dalsi fotky tyhle radoby bíly Skodovky kam jsem ji dotahl po 2letech a pak teprve budu davat fotky ty cerny,ale ty dam asi az bude hotovej komplet exterier5
17:37:28
13.03.2009
Řízek
-> Dave - ten pátý: 6 Neboj ted o vikendu budu fotit jak splasenej3
10:13:21
13.03.2009
Dave - ten pátý
-> Řízek: nahoď nějaký další fotky...4
00:04:02
13.03.2009
jarin
-> Řízek: Ja vim, tohle mi prijde ale docela efektivnejsi reseni.... nekdo tvrdi ze tyhle cerpadla nejsou moc spolehlivy.... ale v Buraku funguje asi 5let a bez problemu6 -> Tampajs: Ve Brezanech by naky mohli mit.... Maj tam nejaky 12trojky jeste???
23:17:11
11.03.2009
Řízek
-> jarin: Ja myslel na ty krosarne ty hlavo131 81
22:44:40
11.03.2009
jarin
-> Tampajs: Jarda to momentalne neresil pac v buraku bylo to stary pulsni cerpadlo co se davalo do tech prvnich 12trojek takže vracecku nemam..... maka to taky dobre..... a nic mi nevrci pod autem když necham zapnuty zapalovani6
20:49:03
11.03.2009
Tampajs
-> Řízek: Děkuji
17:44:20
11.03.2009
Řízek
-> Rider skoda: Hele? Kdy sem vubec naladujes tu tvoji cernou krasavisi :)
17:42:37
11.03.2009
Řízek
-> Viernez: 4 Diky :)
17:41:52
11.03.2009
Řízek
-> Rider skoda: píčo3 3 Ne pohoda, -> Tampajs: No musis udelat vracecku do nadrze jako sem to udelal ja. Nebo jarda to ma taky uplne stejne, teda mel na ty krosarne1
Extreme Tyres