NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

17:40:41
11.03.2009
Řízek
-> Tampajs: Hele ja az nekdy budu ve zlatnikach tak ti vysvetlim a ukazu jak sem to udelal, ale ty miry si nepamatuju, musis to udelat tak nejak presne aby to nemelo jinej sklon potom 3 3 3
17:40:05
11.03.2009
Rider skoda
-> Tampajs: Tak to je vysokotlaky cerpdalo pro strikackovej motor,takze musis dat nejakou nadobku napr. jako je na favo karbu s prepadovou hadickou do nadrze.Jinak promin Rizku,ze odpovidam za tebe5
12:14:23
11.03.2009
Viernez
white power smrdí, jinak škodule je good
09:10:19
11.03.2009
Tampajs
-> Řízek: Vymyšlený jo ale ten držák chci mít jako ty. Kdybych byl trapák tak ho budu vymejšlet z původnígi a kusu plechu..1
09:08:51
11.03.2009
Tampajs
-> Řízek: 4 bary
22:45:53
10.03.2009
Řízek
-> Tampajs: jestli nizkotlaky nebo vysokotlaky
22:44:39
10.03.2009
Řízek
-> Tampajs: 2 3 3 3 To bylo jaaa nic nepotrebuju vsechno mam vymysleny 3 3 . Zalezi jaky tam budes mit cerpadlo4
22:00:07
10.03.2009
Tampajs
-> Řízek: Jé Řízečku tak to je v prdeli ty si mi odvezl nanuka a kde já mám teď okopčit ten držák.. No tak mi pomoož prosíím 3 Jo a ještě.. musim mít vracečku do nádrže? Jak to mám vyřešit se škodováckym karbecem? Žádný komenty ke karbecu je moc dobrej3
21:19:36
04.03.2009
Řízek
-> MyMajkl: Tak kdyz pojedes tak se podivej, nejaky veci me na tom stvou 6 ale je to mnohem lepsi nez to bylo
21:08:32
04.03.2009
Řízek
-> Mishak: 3 3 3
16:17:32
04.03.2009
Turda
-> Mishak: nech si ty WHITE POWER připomínky 3 3 3
00:13:41
04.03.2009
Mishak
Bíííílej Nanuk bílá tvář, bílej den a bílá zááář 5
23:52:07
02.03.2009
MyMajkl
Jo jestli vyjde cas tak bych jel, uvidime.
21:33:13
02.03.2009
Řízek
-> MyMajkl: jedes do doks?
21:18:15
02.03.2009
Řízek
-> MyMajkl: Dekuju6 ale ...mohlo to bejt lepsi7
02:08:53
02.03.2009
MyMajkl
-> Řízek: Dobra prace.4
22:28:49
01.03.2009
Turda
-> M@rtin: to žádnej odstín nemá, je to prostě nejbělejší z bílejch....!!!!!! to už tady kluci řešily 4
22:19:21
01.03.2009
M@rtin
-> Řízek: Zkus se mi podívat na odstín, ať porovnám s tím co mám vybráno já
21:43:54
01.03.2009
Turda
-> Řízek: n otak uvidim noo 9 3
Extreme Tyres