NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

19:58:41
01.03.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 Jo znam5
19:32:45
01.03.2009
Turda
-> Řízek: no jo škodovka je prostě samozřejmost (ještě taková škdovka jako je nanůůček), je to kanál, líbí se mi kuva, tohle je fakt škodovka dle mího gusta, radši se na něj moc dívat nebudu, protože bych asi musel nechat nárazníky a SPZ na nárazník atd....no znáš to 3 3 3
19:16:21
01.03.2009
Řízek
-> Turda: no mozna jo este se kdyztak domluvime , jinak kdes sem s nanukem jezdil 3 3 3 Ty kráááávo to jede jak svine 3 3 no srdce mi busi este ted 6 uz aby to bylo fat parada. Ja jak si zvyk na ty vylitany diesly tak proste ...TO JE BEJK3
19:14:12
01.03.2009
Řízek
-> Viernez: dekuju 6
17:58:41
01.03.2009
Turda
-> Řízek: budeš chtít ten zadní nárazník do budoucna???
18:31:48
28.02.2009
Viernez
hezká barva
00:01:07
28.02.2009
jarin
-> M@rtin: Je to cistej zaklad z michačky, prostě nejbělejší z bilich6
21:49:10
27.02.2009
Řízek
-> Turda: 6 diky, se na to prijed v nedeli podivat, budu to dodelavat 6
18:38:19
27.02.2009
Turda
-> Řízek: hezký photo na rajčeti 4
18:12:26
27.02.2009
Řízek
-> M@rtin: Ja se musim mrknout na tu pixlu, nevim ale je to proste jen bila 3 udajne s tim nestrika zadna fabrika3 Ciselny oznaceni nevim, jen co si pamatuju tak tam je napsano white3
18:11:10
27.02.2009
Řízek
-> Tuner#2: Je to moc pekna barva 6 moc se mi to libi, uz to neni zlutozeleny3
18:09:52
27.02.2009
Řízek
-> Scary: co? motor z fabie tam uz davno mam3
15:00:39
27.02.2009
M@rtin
-> Řízek: Jakej to je odstín bílé barvy???
11:40:43
27.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Teda ta barva je fakt parádní, opravdová bílá. Oproti tomu mám Fáčko šedivé 3
08:37:17
27.02.2009
Scary
-> Řízek: CUKÁM TADY S SEBOU NA ŽIDLI A NIC . . . TAK SNAD TEĎ O VÍKENDU NA TOM ZASE ZAČNU DĚLAT :-) P.S. SLYŠEL JSEM NĚCO O MOTORU Z FÁBIE . . .
22:54:54
23.02.2009
Řízek
-> Scary: Tak sebou musis hejbnout4 3
22:54:29
23.02.2009
Řízek
-> jarin: Noo3 3 3
22:52:23
23.02.2009
Řízek
-> stika87: No zatim to padlo.
21:56:42
23.02.2009
Barth
už to strojí syčák jeden5 už to vypadá k světu1
Extreme Tyres