NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:46:41
25.01.2009
Řízek
-> Tampajs: Vsude3
20:49:37
25.01.2009
Tampajs
Ty ptáku jaký guanooo?? Kde je probléém??3
13:29:05
18.01.2009
jarin
-> Řízek: Ty jsou tam nacpany jak kralici v kotci3
19:29:16
16.01.2009
Turda
-> Řízek: jasné tož, však kliid, mluvim i za Tampajse určitě 4
07:15:43
16.01.2009
MyMajkl
-> Řízek: Tak to potom jo, jen tak dal....1
21:55:48
15.01.2009
Řízek
-> Tampajs: -> Turda: Kuci klid, ja sem mel takovou predstavu ze bych bud apolla prodal, nebo si je nechal na nanuka a rapida bud vymenil za renaulta nebo nekumu prodam, este nevim, fakt nevim co stim vsim. Mam moc problemu ted a nevim co driv
21:54:14
15.01.2009
Řízek
-> MyMajkl: Neboj az bude co fotit tak nafotim a hodim to sem4
21:24:40
14.01.2009
Tampajs
-> Turda: To by moch :D Platil bych povinný a jezdil si cizim autem3
17:29:09
14.01.2009
MyMajkl
Prihod nejake dalsi fotky, zdarek...
upraveno 1x, naposled 14.01.2009 17:30:10
16:07:47
14.01.2009
Turda
-> Tampajs: nebo řekni vízinovi ať ti ho jenom pujčí!! 2 4
16:06:45
14.01.2009
Turda
-> Tampajs: tak to potooom jooooooooooooooooo 4
14:16:22
14.01.2009
Tampajs
-> Turda: No jasný.. Do depozitu a v zimě zase hurááá
13:51:38
14.01.2009
Turda
-> Tampajs: no jo, ale co bude až tam dorveš vlečku a 135ku...nadále spotřebák??
09:11:57
14.01.2009
Tampajs
-> Turda: Nechci ničit.. Potřebuju povoz abych mohl rvát stopětatřícu a vlečku4
09:09:25
14.01.2009
Tampajs
-> Řízek: Prodej mi to potřebuju spotřebák
22:24:20
13.01.2009
Řízek
Turda 13.01.09 21:39:15 napsal:

→ Tampajs: Prosimtě kádi na rapídka, dyť stejně

skončí tak jako všechny ostatní auta, první kilo, druhý kilo, emko, a

teĎ i další kilo možná…drž se škodouše…!! do něj cpi prachy

atd atd…
No 3 prave proto vaham jestli vymenit renaulta za rapida nebo ho prodat 6
21:39:15
13.01.2009
Turda
-> Tampajs: Prosimtě kádi na rapídka, dyť stejně skončí tak jako všechny ostatní auta, první kilo, druhý kilo, emko, a teĎ i další kilo možná....drž se škodouše....!! do něj cpi prachy atd atd....
21:37:10
13.01.2009
Turda
-> Řízek: počkej přibližnou cenu těch apol bys mohl vědět!!! ale jako buď hodnej!!! protože víš jak ne?? 5 8 3
20:20:19
13.01.2009
Tampajs
-> Řízek: Tak co tu ještě posedáváš u virtu šup zjištuuuuj :-D
20:12:46
13.01.2009
Řízek
-> Tampajs: -> Turda: hosi ja este nic nevim 3 Klidek ....vcas vam dam vedet co a jak4
Extreme Tyres