NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

23:26:00
04.12.2008
Řízek
-> Maxx:
zvětšit NanuK - obrázek od Řízek vložen 04.12.2008 23:26:00
23:24:39
04.12.2008
Řízek
-> Maxx: Hele ale ten pravej drzak je jeden zmala prekazek k tom uabys to do skodovky implantoval, vis o tom doufam
zvětšit NanuK - obrázek od Řízek vložen 04.12.2008 23:24:39
23:23:35
04.12.2008
Řízek
-> Maxx: No tak neco sem nasel ale je to telefonem, tudis kvalita nula bodou, ale jako staci to
zvětšit NanuK - obrázek od Řízek vložen 04.12.2008 23:23:35
23:14:52
04.12.2008
Frštensky
jeste mas ty kola na kterejch si auto kytoval?za kolik je pustis?
23:10:48
04.12.2008
Řízek
Turda 03.12.08 18:25:02 napsal:

-> Maxx: prostě tu 1.4ku zahoĎ 4 je to složitý 3
3 3 ÁÁÁle hovno voe, neni to tak slozity .
21:05:06
04.12.2008
Turda
-> Maxx: 3
16:05:35
04.12.2008
Maxx
-> Řízek: zkus se podivat jinak dík.....

-> Turda: zapomen3
18:25:02
03.12.2008
Turda
-> Maxx: prostě tu 1.4ku zahoĎ 4 je to složitý 3
18:00:21
03.12.2008
Řízek
-> Maxx: Čáááu, no hele podivam se ti jestli nejakou fotku najdu, ale urcite sem to fotil ale nevim kde to je 6 Jinak sem na tom bloku nechal ten origo hlinikovej drzak altiku a jenom seriz zaroven s blokem abych k nemu moch potom pridelat ten silentblok, no a pak na tom drzaku mam este pridelanej altik, no a ten sem taky musel upravovat aby snim slo napinat remen.....jinak ten drzak silentbloku sem taky trochu upravoval, musis tam navarit kus neceho, protoze ta vrchni dira jde uplne mimo ten hlinikovej odlitek.
17:55:51
03.12.2008
Řízek
-> Mishak: Ahá, ja myslel ze Kolibrik ted dlouho nebude potrebovat ani ten litrik, nebo jako nejaky novinky?? COO ???
17:17:19
03.12.2008
Maxx
Cau hele nemas fotku praveho drzaku motoru? jak si ho vyresil? díky4
16:13:42
03.12.2008
Mishak
-> Řízek: eště že to vim4 ... potřebuju pár litříků do Kolibříka 2 2 2 3 3 3
18:20:10
02.12.2008
Řízek
-> jarin: No ja prave myslel ze si ho uz vysal 3
12:24:22
02.12.2008
Mishak
-> jarin: podojit??? to je skoro svatokrádež ty čuně! 3
00:16:55
02.12.2008
jarin
-> Řízek: co jako on má ale plnou1 ted jsi mi pripoměl že jsem ho chtel podojit 1
23:20:22
01.12.2008
Řízek
-> Mishak: 47 89
23:19:58
01.12.2008
Řízek
-> jarin: Ma pravdu ten chlapec, skuz hnas rampace dobrna s prazdnou nadrzi, taky ti za chvily rekne nasrat, no on ti to rekne i kdyz se na nej ted jenom podivas. sorry, trocha cernyho humoru6
11:53:10
01.12.2008
Scary
NO TY KOKY :-) PĚKNÝ
10:09:01
01.12.2008
Mishak
-> jarin: každej stroj potřebuje k práci palivo 4
Extreme Tyres