NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
jarin 25.11.08 00:44:07 napsal:
-> Řízek: Ty vole nehustil jsi zas neco do Misaka??? No hustil

kamarade Burak bude kolo, slibil sem mu ze mu pomuzu. Burak s nama musi jezdit do Doks, nesmi este umrit. Zatim pro nej mam rozvody. Doufam ze Nanukovi roste konkurence

-> Mishak: 
Jen tak dal !!!
-> jarin: hubudrž! náhodou až to bude hotový tak to bude pěkný.... a oproti těm vysvícenejm hnidám to svítí jak ďas gumo

-> Turda: On je schopnej, by to napulil jako prd
-> Řízek: Ty vole nehustil jsi zas neco do Misaka??? já prijdu z prace, vlezu do garaže a malem mi jeblo..... Misak ladí Buráka

ale ty vole ne aby jako naka udržba, on tam kucha a cpe tam kulaty lampy....... No Ježiši Kryste!!!

-> Řízek: už aby to bylo....já mám do dubna ještě čas naštěstí, tak se to ještě zmákne, no a teĎ začnu šetřit na barvu a šup , pučim si někde leštičku a hezky opravit lak, a rozleštit,.......kurňa už aby to bylo....

-> Turda:

No vidiiis, ty vole uz aby sme to mely hotovy co .
-> Řízek: takže bejku, ty máš taky skoro hotovo jo??? no bomba....borůvka je na tom stejně, skoro

, má blatníky, nápravičku, akorát nemá posilovač, bylo to na hovén, takže posilovač bude muset ještě počkat!!! je tam pedálová konzole na šneka bez posilovače předělaná na hřeben bez posilovače

je to luxusní!!!

akorát to ještě nebrzdí, moc....neni to odvzdušněný a vzdau chčije prase jak já nevim co....ale jinak OK, borůvka nastrojená, nakoplá jak sviň, líbí se mi to a mám velkouu radost, takže asi vim co prožíváš....a na hřeben si nemůžu stěžovat, s Tampajsem sme mákli a dopadlo to dá se říct luxusně!!!

-> nikuve02: Nooo =) jako nebude to uz dlouho trvat, uz mam lemy a prahy kitnuty, ted uz jenom takovy drobnosti me cekaj ale nic vaznyho ale budou me asi brzdit finance

-> Řízek: Halóóóóóó tak co je s tim lakem??
-> Turda: Rizek by moch nastoupit u nas jako busiplech
-> Řízek: Cooooo ty na to??? busil a pasoval bys superby

-> Řízek: no to cos nám popisoval při návštěvě, věřim že bys to zvládnul

-> Řízek: Nebuuuj nic ohybat nemusis, na moravě jsou taky hooši šikovný, naohybaj to za tebe

a docela jim to jde

-> Turda: No asi bych si to navohejbal v praci

-> Řízek: Turci to trefili

, co bys dělal kdyby kluci turecký nebyli!

-> Tampajs: Kdo ví kdy ja to dokupím, už jsem to tu zas presiboval že budu delat feldu ale porad je spousta jiny prace........ asi pojedu Soplem a prelepim misto zora slepici a budu delat že mam koktavku
