NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

12:43:23
10.09.2008
Turda
-> Mishak: jo jen přátelskej, já si myslim že tu nohu bych ještě zvládnul takhle vymrdnout do polohy jeho hlavy a vnejhoršim neni problém se povyskočit 3 4
00:09:30
10.09.2008
jarin
-> Mishak: To je jen přatelskej rozhovor3
20:35:52
09.09.2008
Mishak
-> Turda: ukopnout mu palici?? to by sis musel vzít kurva velký štafle 3 3 3
19:34:27
09.09.2008
Tampajs
Tak tady.. tady to žije40
19:14:32
09.09.2008
Turda
-> Řízek: dobrá....a zkus mě ještě jednou nasrat nějakym neupřímnym pohledem při setkání...ukopnu ti palici 4
19:09:53
09.09.2008
Řízek
-> Turda: Dobrá, ale zkus vole neco kvaknout6
19:08:12
09.09.2008
Turda
-> Řízek: říkám ne dál to už kurva neřešme nebo mi jebne v kouli a bude
19:02:17
09.09.2008
Řízek
-> Turda: No ale rikam bud vymenim jestli ti nejsou vhodny, nebo si je vemu a prachy ti vratim.
18:58:54
09.09.2008
Turda
-> Řízek: na borbety ti seru já sem mattigy zapaltil, sou moje a sem spokojen...konec finít, hotové vyřízené 130
18:57:59
09.09.2008
Řízek
-> Turda: Ja to uz neresim ale rikam..jestli za mesic prijdes ze sou takovy a makovy tak ti je treba vymenim za ty borbety nebo si je vemu zpatky.
18:55:06
09.09.2008
Turda
-> havlik: klid řeší se kola 4
18:51:37
09.09.2008
havlik
KOKOTI40
18:51:33
09.09.2008
Turda
-> Řízek: ty přídeš a seš nasranej jak kdybych to vojel tu tvojí buchtu 8
18:50:38
09.09.2008
Turda
-> Řízek: ty debile vole.....ty si to promysli, řikám drž hubu, nebuĎ nasranej a neřeš to, nasralo mě to je ze začátku, co sem se dozvěděl už neřeš je to nepodstatný, jestli to nechápeš tak popřemejšlej ty vole.....panaboooha 8
18:37:39
09.09.2008
Řízek
-> Turda: Hele vis co mi muzes? To co sem ti rek v tramvaji prober v hlave, ja pak zase za mesic nechci poslouchat ze je vsechno v pííči4
13:47:45
09.09.2008
Turda
-> Řízek: no co nesměj se...do konce života si nepokecáme normálně protože budeš furt vprdlei z toho co je těm kolům 3 3
13:44:28
09.09.2008
Řízek
-> Turda: 3 3
13:04:54
09.09.2008
Turda
TY voole přijedu na Dvorce a kdo tam neni, no Řízeček, rozrazil dveře od tramvaje a s vražednym pohledem mi řiká, co je těm kolům??? nejde mi tě řízečku přesvědčit že nic...takže to prostě neřeš..byl to zkrat, kola sou super vše je super.....vše vyřešeno a OK 4
22:36:13
03.09.2008
Tampajs
-> Řízek: Řízku Vízku navštívíš o víkendu Zlatníky??1
13:00:55
03.09.2008
Řízek
-> jarin: Ty vole to je krabice s voknama, to nechci
Extreme Tyres