NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:01:14
04.08.2008
Tampajs
-> Řízek: tak za 60001
19:03:20
04.08.2008
Řízek
-> Tampajs: A cotak najednou hele ? a za kolik, ja bych nasal, vyvaril bych Nanucka4
14:50:30
04.08.2008
Tampajs
-> Řízek: Zdravíčko3

Kdyby si věděl o někom kdo shání Cočkjo tak je to moje na prodej bez bomby :)
23:09:00
03.08.2008
Řízek
-> jarin: 3 3 No jo no, ja stim zkusim neco udelat5
23:33:44
01.08.2008
jarin
-> Řízek: Musis s citem 1 mi to puč....já ti to upravim mam na to v praci krasnej sloup..... nasel jsem ho zcela omilem 1 3 3
18:15:46
01.08.2008
Řízek
-> gabo00000: 3 Gabo vole prečti si pořádně popis, když už sem lezeš3 2 24 145
17:59:40
01.08.2008
Řízek
-> jarin: No vole a co kdyz nacouvam trochu vic? tak si utrhnu palici chachare ne ?51
17:58:39
01.08.2008
Řízek
-> gabo00000: Co, co, jaka kyvka ? kde ji vidis?9
10:15:31
01.08.2008
Tampajs
-> jarin: 3
01:36:46
01.08.2008
jarin
-> Řízek: Staci nacouvat do sloupu a mezera zmizy4 je to odskouseny3
01:09:33
01.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Řízek: kyvka forever?40
00:45:59
01.08.2008
Řízek
-> Pavel P@nkáč: 62 Děkuji 6 před bouračkou bylo eště hezčí. Teď je velká fuka mezi čelem a nárazníkem, ale neni to zase tak hrozny.
00:37:28
01.08.2008
Pavel P@nkáč
To zadni celo je krasny4
00:35:35
01.08.2008
Řízek
-> jarin: Si pis, prijel nakladak, vyskakaly z nej reporteri a uz to jelo...za mesic sem v tunung magazinu3 2
00:30:22
01.08.2008
jarin
-> Řízek: OOO new foto, si fotil do tuninig casopisu??, zabery jak od profika3
22:51:45
31.07.2008
Řízek
-> Mishak: Nejak sem si toho nevsim3
22:51:23
31.07.2008
Řízek
-> Mishak: 9 47 260 Ajóóó, mas pravdu. DIK 40 136
22:47:45
31.07.2008
Mishak
-> Řízek: malinká připomínka k popisu.... tam jak píšeš že máš rámy dveří nalakovaný do černa.. - nemyslel si náhodou "B" sloupek ?40
16:59:11
31.07.2008
Tampajs
-> Řízek: Počkej nechám tě pak projet s moji 130 kou ještě naženu nějakej ten kW motor už si sednul takže to táhne jak vo život.. Ještě novej vejfuk a počkej3
20:15:04
29.07.2008
Řízek
-> Tampajs: Je to libovka, me se taky moc libi az na tu masku z pridavnejma, jinak 130 a jak lita sviňka3
Extreme Tyres