NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

12:48:25
24.07.2008
Turda
-> Řízek: 3
11:36:12
24.07.2008
Řízek
-> Turda: No jo no, 3 Mel sem to este studeny a nejak se tomu nechtelo3 3 5
11:32:36
24.07.2008
Turda
Sopl ho měl za prdelí 3
11:32:21
24.07.2008
Turda
-> Tampajs: 3 kanál jak to odpíchnul na kruháči....je to bejk....3 3 NANUK 3 3
01:18:23
24.07.2008
Tampajs
-> Řízek: 3 Dost ostře.. Česky bych to řekl JAKO PRASE3
00:38:13
24.07.2008
Řízek
-> Tuner#2: No slalom sem este bohuzel nezkousel, ale porad s tim jezdim a jizdni vlastnosti sou lepsi nez s tou kyvkou, jako urcite na slalomu bych byl asi druhej ale v normalnim provozu mi to ulitlo poradne zatim jen jednou a to bylo na mokru, jezdim dost ostre a zatim si nestezuju.
00:30:48
24.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Do klínu to bude pořád i když budeš mít stejnou mezeru v předu i vzadu, protože mko má přední lem výš. Pokud to máš takhle vysoko, tak to musí mít jízdní vlastnosti hrozné. Zkoušel jsi s tím slalom? Tohle se rozkejve při druhém zatočení.
00:23:12
24.07.2008
Řízek
-> Tuner#2: No vidis to, treba k tomu casem taky dojdu, je fakt ze by to aspon trochu chtelo niz ale ne zase moc, chci aby to bylo furt do klinu.
00:18:24
24.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: JJ taky jsem před 10 lety chtěl mít zvedlej zadek a předek lízat zem, ale naštěstí mě to přešlo a zadek neustále snižuju 1
21:15:36
23.07.2008
Turda
-> Řízek: nerváku 3 3 nech ho bejt jardu 3 3 tak popusitm převodovku ne??? 3 3
21:11:44
23.07.2008
Řízek
-> Turda: Ale kdyz to nejak zvednes na ty kyvce tak to bude humus protoze ti to udela nehorazny véčka
21:10:35
23.07.2008
Řízek
-> jarin: No ty blbecku, ja ti furt pisu na ajsko ze ti poslu fotky ale ty se furt rejes v tom debilnim formanu tak se nediv, ja tady nebudu tuhnout do 2 do rana nez ty se uracis prijit od toho hnisu30
21:09:45
23.07.2008
Turda
-> Tampajs: něco s tim uděláme každopádně víš sám že by jí to slušelo 4 1
21:09:22
23.07.2008
Řízek
-> Turda: Ne, ne, kdyz tam byla kyvka tak to bylo mnohem niz ta prdel, ale jak sem nasadil vlecku tak ce to takle zvedlo, nevim proc. A ty vrchni klobouky sem nechal stodvacovy. Ty kdyz tam nechas seriovou kyvku tak to takovy jako to mam ja nebude.
21:09:01
23.07.2008
Turda
-> Tampajs: si to viděl u Bartíka co??? 3 3 3
21:06:05
23.07.2008
Tampajs
-> Turda: Naper tam pružiny z fáva ty sou kurva dlouhý3
20:17:05
23.07.2008
Turda
-> Řízek: já chci taky prdel nakopnout, prdel je série a předek sníženej jo?? vidíš, já myslel že to bude málo snížit jen předek a ono asi ne...já to chci právě taky.... 1
19:09:57
23.07.2008
jarin
-> Řízek: Taky jsem po tom taky vzdicky toužil.... už netoužim1 jízda na STK na original kolech byla dosti vzrušující1

Hele kdy ukažeš toho tatoviho rapida..... jsem nedockavej jak sanky v létě... si o nem tak basnil... posli fotecky6
17:34:42
23.07.2008
Řízek
-> Tuner#2: No hele vzdycky sem to chtel mit nakoply na zadek ale tohle je fakt moc. Nevim, je zajimavy ze me se to teda moc nepretaci, ale pujde to o kousek niz, casem.
00:07:33
23.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Řízek: Máš v plánu snížit zadek? Tohle je snad výš než jsem to měl po dostavění auta já a nešlo s tím pořádně jezdit, bylo to přetáčivé jak prase.
Extreme Tyres