NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:05:25
24.06.2008
Tampajs
-> Turda: Každopádně tam naper co uznáš za vhodný
20:58:42
24.06.2008
Tampajs
-> jarin: A co 14ku? Tu už nenatře ne? Nehledě na to že ta zástavba je přecijen o něčem jinym6
19:46:09
24.06.2008
Turda
-> jarin: jojo, takže 1.6ka1
19:45:52
24.06.2008
Turda
-> Řízek: tak to je jasný viĎ...akorát nevim ty notorickej cholerik budeš mít jednou dobrou náladu, o hodinu pozdějc tě jebne v palici 3 a budeš měnit čelo...3 3 3
18:15:58
24.06.2008
jarin
-> Tampajs: 1.6 ta je těšká to mas recht..... ale ten víkon na to aby natřela 130ku jeste nejakej má5
18:14:00
24.06.2008
jarin
ty vole kucí co delate celí odpoledne??? vy jste zas popsali celou stranku3 3 3 -> Řízek: Ty nehoukej .... letos to zas vidim marne s feldou..... ale budu vas prašit aspon s Burakem1
16:53:08
24.06.2008
Řízek
-> Turda: Sou no, taky to budu stridat podle nalady3
16:52:12
24.06.2008
Řízek
-> aviatik: Z Fáva
16:02:59
24.06.2008
Turda
-> Řízek: ale jo máš recht, oboje sou pěkný! 4
15:47:24
24.06.2008
aviatik
co máš za sací potrubí?
14:51:32
24.06.2008
Řízek
-> Turda: No tak ok, sem zvedavej co mi povis 4 Jinak me se ty cela libej obe, nevim ktery vic5
13:00:47
24.06.2008
Turda
-> Řízek: jojooo pozoooor 8 8 , to si povíme 3 3 3
13:00:24
24.06.2008
Turda
-> Tampajs: o co ti de??
12:57:38
24.06.2008
Řízek
-> Turda: Ja tebe muzu ja sem starsi viis ?!3 3
11:08:20
24.06.2008
Tampajs
-> Turda: 1.9D 3 3
08:56:53
24.06.2008
Turda
-> Řízek: teĎ sis to posral, budu tě prcat za ty aMko světla jako ty za moje přídavný3 3
08:55:11
24.06.2008
Turda
-> Tampajs: 1.6 je na mě moc lehká, počkám až vopava se bude zbavovat svojeho "traktoru" a nacpu tam tu jeho 1.9 D! a nebo na to seru a jak řikám, nejlepší bude umejt současnou 120cu, protože takhle na tom udělám úplný ovno!!
08:52:57
24.06.2008
Turda
-> Řízek: asi máš pravdu, 10 seru na to, umyju současnou 120cu a bude 3 3 3
08:51:44
24.06.2008
Turda
-> Mishak: mě je s toho taky zle 8 8
01:16:24
24.06.2008
rockboy
-> Řízek: nechtěl jsem kérovat, jen se zeptat a možná "mírně upozornit" 4
Extreme Tyres