-> Turda: To víš už nemeta blesky a nekouří jednu krabičku na cestu
Hned to jel ztrápit na chatu..... jsem zvedav jestli tomu da zas podlahu, řikal že už 200 jezdit nebude
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
23:56:14
07.07.2008
07.07.2008
jarin
15:40:06
06.07.2008
06.07.2008
Turda
tak už to jede?? je tu někdoo?? hovno s tebou Řízku!?
na foru sem se dočet že už by to mělo jet, to máš radost viĎ???
na foru sem se dočet že už by to mělo jet, to máš radost viĎ???
14:41:43
30.06.2008
30.06.2008
Řízek
-> Tampajs: No hele jako ted s nim jezdi tatik , protoze Demon zlobi a stejne kdyby se to rusilo tak bych ho nejdriv ocesal a veskery dily ktery by se mi hodily bych si vzal....hele to je pojizdna jedna velka koroze
17:43:29
26.06.2008
26.06.2008
Turda
-> Tampajs: samozřejmě vtip, to bych nikdy si nedovolil...ale zajímavý
14:15:39
26.06.2008
26.06.2008
Turda
-> Řízek: přesně tak, vyser se na něj, mýho rapida taky nemá rád, nic nechtěl, tak na něj ser
05:10:20
26.06.2008
26.06.2008
Tampajs
-> Řízek: Vzal si mi iluze
01:31:36
26.06.2008
26.06.2008
Řízek
-> Tampajs: Dej mi ho ???? Prr mladej, nic nebude.
23:25:56
25.06.2008
25.06.2008
Tampajs
-> Řízek: Ty kráávo ten rapid to je povoz dej mi ho já ho na sebe někdy přepíšu a mezitim z něj udělám letadlo
23:24:56
25.06.2008
25.06.2008
Tampajs
Asi nějakej skřítek Fabián
21:05:40
25.06.2008
25.06.2008
Turda
-> Řízek: jooo vono samoo
20:32:03
25.06.2008
25.06.2008
Řízek
-> Turda: Ja nééé Vono se to trhlo samo
16:01:07
25.06.2008
25.06.2008
Turda
-> jarin: to už je moc motorů na mě ,tak uvidím co mi časem příjde pod ruku -> Tampajs: -> Řízek: ty nerváku ty už trháš i ty kabely za jízdy?
11:06:52
25.06.2008
25.06.2008
Řízek
-> Tampajs: No to urcite, ty si zase hodinu predem smiroval u okna
00:45:40
25.06.2008
25.06.2008
Tampajs
-> Řízek: Nááhoda
00:06:33
25.06.2008
25.06.2008
Řízek
-> jarin: No protestuje svine nebo ja nevim, od ty doby co tam je ta 1.4 tak me takle skoli, a ja se o ni tak staram, krmim ji plnotucnym benalem a vona na me takle ...kurva je to....
00:04:31
25.06.2008
25.06.2008
jarin
-> Řízek: čeče ta je nejaka zla... trhato kabeli ... hadice
23:55:09
24.06.2008
24.06.2008
Řízek
-> Tampajs: -> jarin: Oboum dekuji za upozorneni Jarda mi volal a Tampa psal ze mi nesviti levy zadni svetlo nic nikomu neujde Jinak opraveno pomalu za jizdy, nevim jak se to povedlo ale pretrzenej kabel
23:50:54
24.06.2008
24.06.2008
Tampajs
-> Turda:
-> Turda 24.06.08 13:00:24:
-> Turda 24.06.08 13:00:24:
23:37:00
24.06.2008
24.06.2008
jarin
-> Turda: -> Tampajs: Ja tam peru co mi přijde pod pazouru..... kdyby mi tenkrat zustal doma ten macek z Camara tak ho tam naseru taky
Tak feldu jsem volil 1.6 pac to už je trochu vic kultivovanejsi stroj bez nakyho tuneni,,,, ale do ty sadinky když by byla moznost ferově se rozhodnout.... myslim jako když by jeden z motoru nebyl za děkuju a druhy za prachy tak bych bral spis tu fabku.... preci jen je to prestavba, ktera pusoby dojmem ze je tam origo.....nebo jen jak rika každy kdo pomlouva sadesky "ty tam mas favorita"..... no a taky je lehci a konově to vyjde tak nejak nastejno.... to je muj pocit fab s karbecem a 16 origo mpi
Tak feldu jsem volil 1.6 pac to už je trochu vic kultivovanejsi stroj bez nakyho tuneni,,,, ale do ty sadinky když by byla moznost ferově se rozhodnout.... myslim jako když by jeden z motoru nebyl za děkuju a druhy za prachy tak bych bral spis tu fabku.... preci jen je to prestavba, ktera pusoby dojmem ze je tam origo.....nebo jen jak rika každy kdo pomlouva sadesky "ty tam mas favorita"..... no a taky je lehci a konově to vyjde tak nejak nastejno.... to je muj pocit fab s karbecem a 16 origo mpi
22:28:23
24.06.2008
24.06.2008
Turda
-> Tampajs: tobe to neřikám