skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
00:49:18
24.06.2008
24.06.2008
Řízek
-> rockboy: Hm dik za upozorneni inžo, zadnej ucenej z nebe nespad ale me to je fuk, sem blbej noa? Tak tady tahej kazdyho za nejak blbe napsany ''i'' , ''y'' a bude ti z toho este hur nez tady Jinak, nechci zadny problemy
00:39:02
24.06.2008
24.06.2008
rockboy
asi blbá otázka - ale ty "y" v děkovačkách je záměr nebo si fakt myslíš že to tak má bejt?
00:29:42
24.06.2008
24.06.2008
Řízek
njůůůů foto
00:15:34
24.06.2008
24.06.2008
Tampajs
1.6ku ve škodovce to spráší i 130 motor
00:13:33
24.06.2008
24.06.2008
Tampajs
1.6 do škodovky no fuj Hovno výkon a váha jak dobytek.. To už radši 1.8 od VW
00:05:38
24.06.2008
24.06.2008
Řízek
-> jarin: No na to ti reknu jedno.....my tebe
23:23:59
23.06.2008
23.06.2008
jarin
-> Řízek: -> Mishak: Klucí kdyby to tak slyšel Lukašek.... to bysme do sebe zase celej den hučeli.... kdo koho sprašíííí *3* *3* *3* *3* *3* *3*
23:22:24
23.06.2008
23.06.2008
jarin
-> Řízek: Ty nehoukej a jdi se šprtit 1.6 to maže...joo počkej vas pojmu s vašima 14ctkama.... delate s Babašem kraval že je vas slyšet už na horyzontu
22:48:26
23.06.2008
23.06.2008
Řízek
-> Mishak: Jo to jo no-> Turda: Prosimte ty nes se dokopes k tomu abys neco vydelal a koupil motor a nez se dohrabes k tomu abys to tam nejak dal tak ja tam budu mit davno tu moji vysnenou 20ventylovou mrchu
21:57:27
23.06.2008
23.06.2008
Mishak
Turda 23.06.08 15:30:14 napsal: tak to já už chystám 1.6 feldu... budu vůdce vás 1.4ek...
todle dyby slyšel Bartik tak se pobleje ... ten jak slyší "jedna šestka" tak se mu zvedá kufr
todle dyby slyšel Bartik tak se pobleje ... ten jak slyší "jedna šestka" tak se mu zvedá kufr
15:32:02
23.06.2008
23.06.2008
Turda
-> Tampajs: mimochodem nedávám ti o rapidovi nic najevo (radši) ale jen pro představu, počkám až se přepíše do rodiny, tak půl roku bych ho drtil a možná by byla vlečka volná, ale to bys musel buĎ vydržet nebo sehnat nějakou jinou, to je ale na tobě OK?? já si vemu prozatim motor atd. a buude!!
15:30:14
23.06.2008
23.06.2008
Turda
tak to já už chystám 1.6 feldu... budu vůdce vás 1.4ek...
15:29:38
23.06.2008
23.06.2008
Turda
-> jarin: kanálie
15:29:18
23.06.2008
23.06.2008
Turda
-> Řízek: no hlavně se nikde nezabij....když to tak lítá....
14:53:06
23.06.2008
23.06.2008
Tampajs
Abych pomalu začal shánět já to ale vidim taky až s vlečkou na příští rok
02:14:36
23.06.2008
23.06.2008
jarin
-> Turda: Práši taxikáře na semaforech
01:34:58
23.06.2008
23.06.2008
Řízek
-> Turda: No kamarade ale jak. To jede uplne neskutecnym zpusobem, to si ani nedovedes predstavit.
21:54:08
22.06.2008
22.06.2008
Turda
-> Řízek: tak prej už jezdíš jo sráčojde??
11:49:15
21.06.2008
21.06.2008
Mishak
-> Řízek: yop.. Barthik už jí tam má... skončily sme ve 4 ráno ale chytla na škrtnutí...
11:08:51
21.06.2008
21.06.2008
jarin
-> Řízek: V neděli tě čekame na kafe.... doufam že už prijedes nanukem.... bude sraz 14tek