NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

17:34:45
25.02.2008
Bejcak
-> Řízek: pořiď si to co měl krištůfek,máš tam zvonek z tramvaje,bude ti to mečet,bučet,a houkat jako policejní siréna3 no nekup to
17:17:02
25.02.2008
Tampajs
-> Řízek: V tom je ale probblém ten je na 24v leda si tam udělat trafo z 12v na 24v1
10:07:57
25.02.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3No jiste 3 me by se libil zvonek z tramvaje5
07:31:45
25.02.2008
Tampajs
To chce klakson jako měli bugatky.. Pod zrcátko3
01:03:14
25.02.2008
Tampajs
-> jarin: Já pokukoval po červený a ta nikde3 3
01:03:14
25.02.2008
Řízek
-> jarin: Nooo ale kdyby prijel Pavlik a Tampa tak by tam bylo 6 aut.



Sem zvedavej co vznikne z toho co sme dneska s Mishakem tocily.

4
00:56:17
25.02.2008
jarin
-> Tampajs: No ale i tak se tu konal zase sraz3 33 zas tam stali 4 auta
23:18:03
24.02.2008
Tampajs
-> Mishak: Neuteče náodou sem jel okolo3 Řikal sem si pujčím si Boruvku a uděláme "tuning sraz" ale slíbil sem že sní nebudu jezdit3 1
23:10:14
24.02.2008
Mishak
-> Tampajs: čéče tobě nic neuteče 3
15:51:58
24.02.2008
Tampajs
Živej nanuk navštívil Zlatníky teď sem ho tam viděl1
18:57:48
21.02.2008
Řízek
-> jarin: 3 3 3
02:22:18
21.02.2008
jarin
-> Řízek: Prej na Bubovo kilera serte jo??..... to vypadá jak na tuniiiiing srazu Zlatníky3 3 3 3 3 3 3 3 ted jsem spad ze židle1
21:43:59
19.02.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 3 3 3 Chalan zapičoval.
18:42:38
19.02.2008
Tampajs
-> Řízek: Neříkej mi hošánku to už mě můžeš rovnou pozvat domu že bude prdel3 3
02:43:14
19.02.2008
jarin
-> Tampajs: ted je to novej kus4
00:00:51
19.02.2008
Řízek
-> Tampajs: 3 Vole, vsechno je jinak hosanku4
22:51:46
18.02.2008
Tampajs
-> Řízek: Neřikám že je to špinavý ale když si tu byl tak to bylo dost tak sem to nechtěl zkoušet1 3 3
22:44:54
18.02.2008
Řízek
-> Tampajs: Kde to je zasrany? Sem to o vikendu pripravoval na jizdu po dlouhe dobe a na miti sem nezapomel, pristi tejden to prebehnu este tempem, Tampo2
22:34:16
18.02.2008
Tampajs
Pistaciovej nebo vanilkovej nanuk?? Až to umeješ tak to zkusim vochutnat3 3
Extreme Tyres