NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

14:46:03
06.03.2008
Tampajs
-> Řízek: jj to je mi jasný1
22:27:11
04.03.2008
Řízek
-> Tampajs: No taky by se to fotilo zezadu 4
21:58:16
04.03.2008
Tampajs
Řízek 25.02.08 01:03:14 napsal:

Tampajs 25.02.08 01:03:14 napsal:







Kurva i u Jarina jsme se trefily na stejnou vteřinu to ani kdyby jsme se domluvily tak to nevyjde1
21:53:57
04.03.2008
Tampajs
-> Řízek: N@nuk má sice pěknej zadek ale předek by ti s oužama nelícoval3
21:52:49
04.03.2008
Tampajs
-> Řízek: Pár dědku po zlatníkách má taky oužy3
16:43:08
04.03.2008
Mishak
-> Řízek: já ti dám něco schopnýho 3 3 3 to je jen momentální indispozice 2 asi si od Matěje dohodnu tu střechu a začnu si hrát 2 3
14:27:25
04.03.2008
Turda
-> Řízek: hmm..zajímavá fotka, pěkný je ten nanuk, ale ta modrá se mi líbí víc, jako bych jí odněkud znal....zajímavý...1 1 2 4
11:23:03
04.03.2008
Řízek
-> jarin: 3 3 3 hm, ale ja myslel neco schopnyho.....2
00:45:20
04.03.2008
jarin
-> Řízek: No preci Mishak3 3 3 Když tam nakopne čelo a přitlačí to do řady tak máš dalšího4 3 3 3
00:29:55
04.03.2008
Řízek
kdo tam ma este uzovku ze znamejch 74
00:29:02
04.03.2008
Řízek
-> jarin: Soply strilet...........hele tak me napadlo v opilosti ze by sme mohli udelat nejaky luxusni foto zezadu jako ze N@nuk, Boruvka, Skodylak a Bozenka, takovy luxusni prdelky ve svejch létech4 zvazte to Arnošti 3
00:22:58
04.03.2008
jarin
-> Řízek: 3 3 bacha na ty Soply6
11:58:37
26.02.2008
Scary
-> Tampajs: Ještě to jde udělat jinak. Udělat si dvě kladívka. Jedno tam je po rozebrání. Když uděláš přesně takové, tak to zvoní normálně:-) Je to vyzkoušené :-)
08:54:19
26.02.2008
Bejcak
-> Řízek: to bude dobrý až tě zastavěj policajti...to bude jen:"dobrý den pane řidiči,co nám řeknete k těm úpravám?"

-"bůůůůůůůůůůůůů&quo t;3
08:50:33
26.02.2008
Bejcak
-> jarin: jj,bylo to hustý když sem seděl v autě před školou,za mnou se přiřítil renault a ozvalo se "bůůůůůůůůůůůůů" ;3 3 3
01:07:16
26.02.2008
jarin
-> Řízek: -> Bejcak: Jo to je supr picovinka a jeste to umelo kokrhat3 3 3
22:56:04
25.02.2008
Řízek
-> Bejcak: 3 3 jako Nanuk, kterej este navic bucí ?3 no nevim no3 3
Extreme Tyres