NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

12:32:03
15.01.2008
Scary
Mě ta zima taky sere:-)
09:30:49
15.01.2008
Řízek
-> Bejcak: Ja mam normalni vejsku , ty ses jak ustreleny kecky , u me si nasi daly zalezet ale tebe vodflakly 3 3 3 3 3 3 3 5
09:16:30
15.01.2008
Bejcak
-> Řízek: ty že máš normální vejšku?? 2 metry je normální vejška?a co já když mam 165 ty hlavo2 aspon že už moc nerosteš,jinak bys musel udělat Škoda 120 cabrio3 1
22:44:26
14.01.2008
Řízek
-> Mishak: jen si delej prdel , ja te zcvrknu ze ti bude nevolno ty hlavo !!
22:40:49
14.01.2008
Mishak
jj tvoje vejška je v normě... ale ta šádinka se něak scvrkla... tys jí umyl teplou vodou žejo? 1 (ne sory blbá prdel, ta fotka opravdu nadmíru zkresluje 3 ale vypadá to dobře)
22:36:52
14.01.2008
Řízek
-> Mishak: Ja te zejtra zabiju , co furt mate z moji normalni vejskou lidi kua !!!! ale pro prdel

od Mishaka
zvětšit NanuK - obrázek od Řízek vložen 14.01.2008 22:36:52
22:25:52
14.01.2008
Mishak
-> Řízek: ted dyž sou fudž okna tak už možná věřim že ti ten zimní spánek vydrží až do jara 3 .. jinak na tý fotce vypadáš eče větší než opravdu seš 3 .. tam to vypadá že dyž si lehneš na břicho tak seš delší než šádinka 2 živej sněhulák nebo japa tomu řikáš 2 3 4 5
18:06:40
14.01.2008
Řízek
-> Scary: jj , dik ze si byl zde 3 3 Jinak uz me ta zima sere , uz aby zacala nova sezona 5
10:41:25
14.01.2008
Scary
Byl jsem zde... Scary_movie 1
22:54:45
13.01.2008
Řízek
-> jarin: 3 3
22:09:47
13.01.2008
jarin
-> Řízek: 3 3 3 3
23:26:09
11.01.2008
Řízek
-> jarin: 3 3 A nebo si muze na tu svini zahrat taky4
00:19:17
11.01.2008
jarin
-> Tuneman2/Fávo: Njn v tomhle případě už ti zbyvá jen šetřit na nový telefon.....jo lidi jsou svině!!!8
20:13:36
08.01.2008
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> jarin: klidně bych to i udelal, ale nevim kdo to byl1 -> Řízek: jako samože pučim, ale nebudu fotit každou pičovinu jak doteď3
01:15:01
08.01.2008
Řízek
-> jarin: uz sem pisal , neboj4
01:05:28
08.01.2008
jarin
-> Řízek: pisaj pisaj
22:24:22
07.01.2008
Řízek
-> jarin: no je . Tak ja mu pisnu toho maila .....
22:23:21
07.01.2008
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: njn ale neudelas nic ..3 si vod nekoho put fotak nee ?
21:57:50
07.01.2008
jarin
-> Řízek: hele tak Lukáš nece samolepku8 je to houby tuner10
21:55:50
07.01.2008
jarin
-> Tuneman2/Fávo: No ten ta kurva co ti čajzla ten foun to je ten p.... 10 nejlepe useknout ruku1 by si to příště rozmyslel
Extreme Tyres