skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
22:11:59
16.01.2008
16.01.2008
jarin
-> Scary: Ty jo já si ještě ani nezařadil, kéž by mrzlo a napadlo aspon 15cm snehu já si koupil zimáky a vono hovno sních se mě nějak bojí
22:08:25
16.01.2008
16.01.2008
Řízek
-> Scary: no a kdo by ji chtel ??
17:09:31
16.01.2008
16.01.2008
Řízek
-> Dave: póčkéj , ted ti nerozumim ??? co se ti zase nelibi ??
16:54:03
16.01.2008
16.01.2008
Dave - ten pátý
-> Řízek: Ach jo, já už myslel, že tě to přešlo... *143*
13:25:50
16.01.2008
16.01.2008
Scary
-> Řízek: Já už neci zimu:-)
23:35:47
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: no jo no , skoda ji chudinky
23:32:42
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: ved ani nebola ale niektory ludia proste niesu normalnyale to je uz jedno, nech jej je lis lahky
20:07:58
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: A proc skoncila ve srote ? nevypada ze by byla shnila nebo neco takovyho
18:38:29
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: bohuzial vypadala dobre predam auto s dobrym svedomim kamaratovi a nakoniec skonci pod jeho taktovkou v šrote
jo a sedacky tam boli z mazdy 626, ale tie mam u seba v garazi rovnako ako volant, som to predal bez nich
jo a sedacky tam boli z mazdy 626, ale tie mam u seba v garazi rovnako ako volant, som to predal bez nich
18:11:39
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: jj uz sem koukal , vypada pekne , a z ceho tam sou ty sedacky ? sou pekny
18:03:37
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: no tak som ti poslal daco ale momentalne som na intraku a v noteboku nemam vela fotos....
15:59:59
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: no sem si taky piskal hele , a prisla zima a vobevily se mi tecicky na lemu , tak sem to odstavim a ne jenom z techto duvodu . Vzal sem smirek a je to fudž , nic vaznyho jen povrchova svine
15:58:23
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: no zajimalo by me jak vypadala , hele mohl bys mi ji poslat na maila ?¨
15:56:37
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Scary: no tyčí jezdim taky a uplne me to depta
15:52:00
15.01.2008
15.01.2008
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
ty jo je to fakt, jezdit denne se nehodi, jestli se mi na fačku objevi jen tečička rzi, tak budu asi vraždit
15:02:50
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: tu moju som tu mal aj na virte ale potom som ju predal kamosovi a tak som auto zmazal, a aj tak uz skoncila minuly tyzden s šmelci ale nejake fotky mam este...
14:56:11
15.01.2008
15.01.2008
Scary
-> Řízek: Já jezdím mastnou tyčí... nic nejede... není škoda, není láska:-)
14:54:04
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Scary: no , clovek musi jezdit MHD aby mu auto neshnilo , nebo aby to do me zase nekdo nenapalil na Radlicky
14:52:33
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Skoda RBK: no vidis a to nevim jak vypada ta tvoje
13:03:44
15.01.2008
15.01.2008
Skoda RBK - zrušená registrace
-> Řízek: vypada az na to uzovacke celo presne ako moja druha 105ka