skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak nazev auta napovida, jedna se pouze o prozatimni priblizovadlo nevalnych kvalit. Karoserii mam od vzdalenych znamych a byla uz trochu jeta ( predni blatniky, predni podbehy - ty uz vicemne nejsou, prahy) - koroze, koroze...
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:
Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter
Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni
Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))
Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru
Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku
Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:
Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter
Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni
Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))
Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru
Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku
Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.
Sušenka / Š 120 - komentáře:
23:39:55
08.08.2005
08.08.2005
Pilot 105
-> Crisp: Prosím Tě mohl bys mi detailněji vyfotit ty nerezové svody od příruby k tlumiči výfuku? Děkuji!
03:12:41
09.01.2005
09.01.2005
Pilot 105
Škoda, je moc pěknej, kvalita zpracování za 1.
20:36:12
08.01.2005
08.01.2005
Sušenka
-> Pilot 105: Netusim, kopil jsem ho tady v inzerci uz nevim od koho. Ale jezdim s nim jen na srazy, bo je krapet hlucnej. Ale zvuk ma uzasnej
23:26:51
07.01.2005
07.01.2005
Pilot 105
Ahoj, prosím tě kdo ti dělal ten výfuk?
10:30:42
06.01.2005
06.01.2005
A- trej
tak na zdraví
10:30:40
21.06.2004
21.06.2004
BEYER - zrušená registrace
Crisp: poslal som ti mail tak ak budes mat cas daj pleas odpoved ;) diky
09:41:18
16.06.2004
16.06.2004
BEYER - zrušená registrace
Crisp: mohlo by sa ujst aj mne aspon blatniky ;o ten zbytok mi ani tak nevadi ale keby to bolo real aj stym predkom a zadkom ;oo to by bolo super... diky moc za info a za oxotku ;) dik
20:55:12
15.06.2004
15.06.2004
Sušenka
prave se delaji kopyta, ale jeste par tydnu to asi potrva, nebot nas zatim nic nehoni. ale budou to jenom blatniky, na 130 i na rapida, na vanu dlabem, asi zadni naraznik a predni nevim. To ses zase chytrejsi, vid?
15:29:31
15.06.2004
15.06.2004
BEYER - zrušená registrace
Crisp: ahoj xcem sa ta spytat ako to vyziera s tou sadou na Rapid H co si ste planovali... podaril sa daky pokrok alebo ste od toho upustily ? dik za info ;o
17:52:05
08.04.2004
08.04.2004
Sušenka
Pridal jsem fotky interieru, ktery tu kdysi nekdo chtel, ale nejsou bohuzel nic moc (spatnej fotak na blizko). A taky sem si koupil do foroty vejfuk na rapida, tak sem ho hned vyzkousel. Vypada dobre a zvuk taky ujde
12:31:30
12.03.2004
12.03.2004
Sušenka
->Happy: V zadnem pripade. Rezave piksly neupravuju. To je provizorium na jezdeni na dobu stavby rapida, kdyz si nahodou nemuzu pujcit mamincineho fiatka :-)))))) Ale nechtel jsem jezdit v plechovce s vyrezlejma dirama, mizernym motorem a hnusnym interierem
12:28:04
12.03.2004
12.03.2004
Happy
to je začátek tuningu????:)))))
09:34:14
05.03.2004
05.03.2004
BEYER - zrušená registrace
Crisp: ;)
09:21:09
05.03.2004
05.03.2004
Sušenka
2Racyk:Jen náhoda....
vsem:Ze sou obracene, ze jo? Ja si to myslel, ale kdyz jsem nad tim (rozumej nad namontovanyma) premejslel, melo by to fungovat taky. Odvzdusnit se mi to nakonec podarilo a brzdi velmi dobre (jeden by nerek, jak se to lisi od dvoupistu).
vsem:Ze sou obracene, ze jo? Ja si to myslel, ale kdyz jsem nad tim (rozumej nad namontovanyma) premejslel, melo by to fungovat taky. Odvzdusnit se mi to nakonec podarilo a brzdi velmi dobre (jeden by nerek, jak se to lisi od dvoupistu).
17:37:33
01.03.2004
01.03.2004
Racyk
ta kaple přístrojovky je stejně velká jako ve Fa nebo Golfu, kde si asi vzal inspiraci, že?
14:54:28
01.03.2004
01.03.2004
Saky
akorad se to neda dokonale odvzdusnit .. ale kdyz ma takhle ty propojky tak to mozna ani nemusi poznat.. kdyz to vezmu z logickeho pohledu.. ovsem netvrdim ze v praxi to nepujde..
14:50:55
01.03.2004
01.03.2004
BEYER - zrušená registrace
CHIP: no nemalo by mat ;) a clovek je omylny no nie ;) drzim mu palce... nex sa mu dary
14:44:28
01.03.2004
01.03.2004
CHIP
-> BEYER: No jestli to beres takhle, tak ja si myslim, ze proste jenom udelal chybicku a zamenil levy za pravy .... ale na funkci to nebude mit vliv ...
14:37:08
01.03.2004
01.03.2004
BEYER - zrušená registrace
CHIP: noo pokial viem tak ten odvzusnovak by mal smerovat hore a nie dole... ale ja ho zato nekamenujem len xcem vediet preco ;) a aby si dosiahol nieco taketo musis ix vymenit lavy za pravy... nemalo by to mat ziadnu funkcnu odlisnost mozno sa pomylil ked ix tam daval a mozno ix dal tak nasxval ;) toz tolko... su len zviedafiii ;)
14:33:03
01.03.2004
01.03.2004
CHIP
-> BEYER: Jak je ma naopak ... to nechapu .... Vzdyt je ma tak jak maji byt ...