
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak nazev auta napovida, jedna se pouze o prozatimni priblizovadlo nevalnych kvalit. Karoserii mam od vzdalenych znamych a byla uz trochu jeta ( predni blatniky, predni podbehy - ty uz vicemne nejsou, prahy) - koroze, koroze...
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:
Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter
Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni
Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))
Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru
Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku
Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.
Kazdopadne po byvale stodvace, kterou jsem ponekud nesetrne poslal do lesa :-( mi zbylo spoustu dilu, tak proc je nevyuzit, ze ano, takze:
Motor:
Š 120 cca 2tis km po GO
snizena hlava
lestene sani
novy starter
Podvozek:
vpredu ctyrpistove brzdy
m-kove napravy
hrebenove rizeni
Prevodofka:
puvodni ctyrkvalt staci (ja se stim stejne bojim jezdit rychle :-))))
Karoserie:
zvenci vyvarena, vytmelena, zalepena a zakamuflovana (po rzi ani pamatky, pri blizsim ohledani zespodu auta je to o poznani horsi)
cerveny rychlolak (tata to zvladnul za 8 hodin komplet a to bylo na nule :-))
bile kryty prednich blinkru
Interier:
predelana pristrojovka (pouzit original, sololit, molitan, kozenka)
bile budiky
lehce prevrtany stredovy panel
kompletne nove koberce
par lakovanych doplnku
Tot vse, z prebytecnych dilu tak vzniklo auto na denni popojizdeni. A v garazi uz se nemuze dockat jara Rapid136.
Sušenka / Š 120 - komentáře:
12:31:30
12.03.2004
12.03.2004

Sušenka
->Happy: V zadnem pripade. Rezave piksly neupravuju. To je provizorium na jezdeni na dobu stavby rapida, kdyz si nahodou nemuzu pujcit mamincineho fiatka :-)))))) Ale nechtel jsem jezdit v plechovce s vyrezlejma dirama, mizernym motorem a hnusnym interierem 

12:28:04
12.03.2004
12.03.2004

Happy
to je začátek tuningu????:)))))
09:34:14
05.03.2004
05.03.2004

BEYER - zrušená registrace
Crisp: ;)
09:21:09
05.03.2004
05.03.2004

Sušenka
2Racyk:Jen náhoda....
vsem:Ze sou obracene, ze jo? Ja si to myslel, ale kdyz jsem nad tim (rozumej nad namontovanyma) premejslel, melo by to fungovat taky. Odvzdusnit se mi to nakonec podarilo a brzdi velmi dobre (jeden by nerek, jak se to lisi od dvoupistu).
vsem:Ze sou obracene, ze jo? Ja si to myslel, ale kdyz jsem nad tim (rozumej nad namontovanyma) premejslel, melo by to fungovat taky. Odvzdusnit se mi to nakonec podarilo a brzdi velmi dobre (jeden by nerek, jak se to lisi od dvoupistu).
17:37:33
01.03.2004
01.03.2004

Racyk
ta kaple přístrojovky je stejně velká jako ve Fa nebo Golfu, kde si asi vzal inspiraci, že?
14:54:28
01.03.2004
01.03.2004

Saky
akorad se to neda dokonale odvzdusnit .. ale kdyz ma takhle ty propojky tak to mozna ani nemusi poznat.. kdyz to vezmu z logickeho pohledu.. ovsem netvrdim ze v praxi to nepujde..
14:50:55
01.03.2004
01.03.2004

BEYER - zrušená registrace
CHIP: no nemalo by mat ;) a clovek je omylny no nie ;) drzim mu palce... nex sa mu dary
14:44:28
01.03.2004
01.03.2004

CHIP
-> BEYER: No jestli to beres takhle, tak ja si myslim, ze proste jenom udelal chybicku a zamenil levy za pravy .... ale na funkci to nebude mit vliv ...
14:37:08
01.03.2004
01.03.2004

BEYER - zrušená registrace
CHIP: noo pokial viem tak ten odvzusnovak by mal smerovat hore a nie dole... ale ja ho zato nekamenujem len xcem vediet preco ;) a aby si dosiahol nieco taketo musis ix vymenit lavy za pravy... nemalo by to mat ziadnu funkcnu odlisnost mozno sa pomylil ked ix tam daval a mozno ix dal tak nasxval ;) toz tolko... su len zviedafiii ;)
14:33:03
01.03.2004
01.03.2004

CHIP
-> BEYER: Jak je ma naopak ... to nechapu .... Vzdyt je ma tak jak maji byt ...
13:55:48
01.03.2004
01.03.2004

BEYER - zrušená registrace
ja mam iba otazocku preco mas tie stvor piesty naopak ? teda pravy za lavy ? len ma to troxu zaujalo ;) a ta palubka je fakt fajn ;) xrumkacka ;)
23:58:16
20.02.2004
20.02.2004

Košan
hustá palubka.. neměl bys detail foto?
20:49:05
20.02.2004
20.02.2004

BlackSUN
Palubka je moc pěkná...
Ale koberec bych k podlaze nelepil, takže hledám další inspirace, šroubovat je ho nesmysl jeda sehnat ty bílý mrchy co se do nich dávaj ty špunty a udělat si prostě víc špuntovejch úchytů.
Ale koberec bych k podlaze nelepil, takže hledám další inspirace, šroubovat je ho nesmysl jeda sehnat ty bílý mrchy co se do nich dávaj ty špunty a udělat si prostě víc špuntovejch úchytů.
16:57:14
20.02.2004
20.02.2004

Sušenka
Tak teda nejdriv koberce, to je jednodussi. Trvalo mi to presne jeden vikend (bylo teplo, svitilo slunicko....). Koupil jsem par metru zatezovyho koberce a pixlu chemoprenu. Pak je treba vyhodit stary koberce a ja se rozloucil i s tim sajrajtem, co byl pod nima (nejspis protihlukova izolace), nebot zacinal plesnivet
Pak je treba vzit si krejcovskou kridu a merit, prikladat, kontrolovat, premerovat a rezat. Jde to celkem v poho, nejhorsi jsou predni podbehy. Ty mam asi z osmi kousku kazdej :-( Jinak kdyz to po pul roce odlepite, ten koberec uz je natvarovanej a drzi i bez lepeni (snadnejsi pristup pod koberec) - krom tech pobehu, teda 
A ta pristrojovka - no, ja se snazil o co nejvic rovny plochy, taky proto, aby tam slo neco polozit - na pristrojovku ze stodvacy polozite prd. Takze tak tezky to potahnout nebylo. Je to normalni kozenka a ta se docela dobre tvaruje. Kdybyste se mrkli zblizka, tak par musek najdete. Ale hlavni plus je ten molitan pod tim. Perfektni utlumovadlo. Uz mi tam vubec nic nedrnci
Pak je treba vzit si krejcovskou kridu a merit, prikladat, kontrolovat, premerovat a rezat. Jde to celkem v poho, nejhorsi jsou predni podbehy. Ty mam asi z osmi kousku kazdej :-( Jinak kdyz to po pul roce odlepite, ten koberec uz je natvarovanej a drzi i bez lepeni (snadnejsi pristup pod koberec) - krom tech pobehu, teda 
A ta pristrojovka - no, ja se snazil o co nejvic rovny plochy, taky proto, aby tam slo neco polozit - na pristrojovku ze stodvacy polozite prd. Takze tak tezky to potahnout nebylo. Je to normalni kozenka a ta se docela dobre tvaruje. Kdybyste se mrkli zblizka, tak par musek najdete. Ale hlavni plus je ten molitan pod tim. Perfektni utlumovadlo. Uz mi tam vubec nic nedrnci

11:13:00
20.02.2004
20.02.2004

Komár 1981
Palubka je pekna! 

08:18:23
20.02.2004
20.02.2004

Petkar
Za palubku taky 5 bodů a please info o tom potahování palubky. Díky
18:21:17
19.02.2004
19.02.2004

Martin
Také se přidávám, ale u mě je to už v horizontu týdnů. Už se na ten svůj interiér nemůžu dívat, fakticky se za něj stydím...
17:12:47
19.02.2004
19.02.2004

Lukáš
mě by zajímaly informace ohledně pokládání nových koberců - chtěl bych slyšet názor co nejvíc lidí, v létě se na to chystám ... díky!
17:06:22
19.02.2004
19.02.2004

Martin
Docela pěkné udržované autíčko, auto na denní provoz. Ten interiér je moc pěknej. Jak moc velký problém byl v potažení té palubní desky ? Chystám se na to, ale nikdy jsem to nedělal.
16:35:29
19.02.2004
19.02.2004

Dave - ten pátý
No teda nic úchvatnýho,ale za ten interiér ti dávám 5 bodů!!!

Sušenka / Š 120
