skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
20:07:58
14.03.2015
14.03.2015
stepan
-> castrol: Jen se k tomu dokopat trvalo moc dlouho.
16:54:34
14.03.2015
14.03.2015
castrol
-> stepan: no vida ake pekne auto to je
14:34:55
14.03.2015
14.03.2015
stepan
Zaslechnul sem, že prej na západě Čech probíhá nějaká soutěž o největší odklony a záklony nebo co.
22:32:11
10.03.2015
10.03.2015
stepan
-> CpEaRjHaY-průserář: Snad brzo, dneska sem dodělal spáry tmelem, zejtra snad nahodim dveře a kapotu.
19:59:39
09.03.2015
09.03.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> stepan: Tak kdy bude fotka zeleného celku
16:18:10
25.05.2014
25.05.2014
petřík
-> stepan: mám dvě videa s tech sprintů připomen si to, v tejdnu bych měl mít už doma internet snad
22:01:26
21.11.2013
21.11.2013
stepan
-> packa: Doporučuju si ten sen splnit. S kyvkou absolutně nesrovnatelný a vzhledem k ceně šikmých ramen na vlečku, podelných ramen, všech drobností na generálku a výztuh už to ani není o moc dražší.
15:36:32
21.11.2013
21.11.2013
stepan
-> minno: Funguje to normálně, zrychlení sme naměřili 10s. Nejspíš by to mohlo fungovat líp, ale žádnej problém s tim neni.
19:42:46
07.11.2013
07.11.2013
minno
-> stepan: čítam že na 1,4 upravenom motore máš sériový LEKR. Funguje to dobre? Nie je to sériovým karburátorom príliš škrtené?
22:58:04
31.10.2013
31.10.2013
packa
Krásná zadní náprava, sen mojí škodovky.
19:03:49
01.05.2013
01.05.2013
stepan
-> radekp: Že se kupodivu chlazený kotouče míň hřejou a brzděj stejně (ale bude to popsaný na 40 stránkách bakalářky). Držáky nápravy jsou vlastní výroba.
17:44:29
01.05.2013
01.05.2013
petřík
-> radekp: není to původní uchycení držáky na podélný i na šikmý ramena sme dělali
10:33:40
01.05.2013
01.05.2013
radekp
-> stepan: A co jste změřili na brzdách?
Řemen to dělá tak, aby zůstalo původní uchycení podélného ramene, nebo je to vlastní nápad?
Řemen to dělá tak, aby zůstalo původní uchycení podélného ramene, nebo je to vlastní nápad?
09:55:33
01.05.2013
01.05.2013
stepan
-> petřík: Tak si to nech co nejrychlejc seřídit, ať se někde nezabiješ.
08:43:55
01.05.2013
01.05.2013
petřík
-> stepan: sem měl totiz o 2 minuty jinej odklon na levym kole nez na pravym
19:58:56
30.04.2013
30.04.2013
stepan
-> petřík: Ani ne, moc nejede, natřel sem ho na sprintu na 400m tak o 7m frajírka.