Tak budu dělat převařáky 14 a na ně dávat yokohamy A539 185/50 R14 a nějak se nemůžu rozmyslet jestli:
A) bílá barva + chrom poklice
B) černá barva + chrom poklice
C) vlevo bílá a vpravo černá
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nábízíme výrobu a prodej sportovních a závodních dílů:
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
Aktuální stav auta:
motor:
fabia 1.4, KN filtr, sériovej LEKR, sání upravený BMM 50kW, spasovaný kanálky, hlava snížená felicia BMM 50kW, vejfukový svody vlastní výroby, tlumič asi Honda Hurricane, vačice 278/270, kontaktní zapalování, výkonu že z toho oči zalejzaj do hlavy...
řazení:
sériová převodovka 3,9 s malou ližinou, táhlo s kloubama z volantový tyče, kulisa zvednutá a nakloněná
podvozek:
předek:
široká náprava s hřebenem kompletně z nových dílů, vzpěra na nápravnici, pružiny 75kN 230mm, horní ramena se štelovatelnym odklonem a zvětšenym záklonem, tlumiče žigul, náboje převrtaný na 4x100, 4x108 a 4x130 pro použití šroubů...
zadek:
molčanova náprava, kratší pružiny z vlečky, tlumiče starline...
kola:
civilní:
starý 165/70 R13 na plecháčích
válečný:
Hankook 160/530 R13 na ATS 6x13 ET32 s 2mm podložkama vepředu
Yokohama A539 185/50 R14 na převařákách 6x14 ET32 dopředu s 3mm, nebo dozadu s 10mm podložkama
brzdy:
hlavní válec s posilovačem Ford Fiesta,
vepředu čtyřpístky na propojkách, chlazený kotouče,
zadek kotouče Peugeot, třmeny Ford Focus
karosérie:
zdravá, vyvařenej předek, nový přední blatníky, rozpěra předních i zadních tlumičů...
interiér:
u řidiče skořepina +4 bod, u spolujezdce kadett gsi, sportovní volant, přístroje z rapida, nášlapy pedálů OMP, hnědý gls tapeci...
plány:
zapalování TCIP4?
natřít civilní kola na černo
...
Na posledních dvou fotkách je užovka 1979 koupená 14.7.2019 bez dokladů za 4000, prý stála venku v areálu JZD 8 let. Kastle je v nezvykle slušnym stavu.
20.9.2015 Vysoké Mýto onboard
19.3.2016 Vysoké Mýto onboard
8.10.2016 Vraclav onboard
16.10.2016 Vysoké Mýto onboard
Na závěr bych chtěl poděkovat petříkovy, hlavně za skvělé rady s rukama v kapsách :D
stepan/skoda 140s EVO DCLXXVIII - komentáře:
23:04:50
21.04.2015
21.04.2015
stepan
20:30:24
24.03.2015
24.03.2015
castrol
-> stepan: jaj tak -> stepan 24.03.15 20:08:52: to by slo
20:08:52
24.03.2015
24.03.2015
stepan
-> castrol: Spíš když o tom teď přemejšlim, tak bych moh vypálit přírubu z dvojky plechu třeba s menšíma kanálama, spasovat ke svodům, pak přišroubovat k hlavě a spasovat hlavu.
20:07:05
24.03.2015
24.03.2015
stepan
-> castrol: To není, ale příruba je zabroušená pod úhlem tak jak pokračujou kanály, to už uplně stejně prostě neudělám, jako když se to brousilo sešroubovaný najednou.
20:00:22
24.03.2015
24.03.2015
castrol
-> stepan: myslim ze u teba nieje problem odpalit prirubu ci ?
19:36:12
24.03.2015
24.03.2015
stepan
-> castrol: To si právě nemyslim, hlavu už nespasuju tak pěkně, jako když byla příruba na vejfuk nepřivařená ke svodům, hlavu teď dám s ventilama 8mm místo 7mm a tak. Ale zas budou třeba jiný věci.
19:33:31
24.03.2015
24.03.2015
castrol
-> stepan: no kurna skoda toho celeho ale aspon postavis lepsi motor
19:26:02
24.03.2015
24.03.2015
stepan
-> castrol: A ještě jak zůstal otevřenej, tak to místo komprese skrz sání napralo sračky do prvního válce kterej zrovna sál.
19:16:49
24.03.2015
24.03.2015
castrol
-> stepan: no jo ventil sa zahral na klapku co zostala otvorena
19:16:46
24.03.2015
24.03.2015
ochoda
-> stepan: Hezký Ale jelo to pěkně to zas jooo.
19:15:52
24.03.2015
24.03.2015
Tomaso435
-> stepan:
19:14:38
24.03.2015
24.03.2015
stepan
Nejsem žádnej odborník, jen lehce dělám do aut, ale přijde mi, že ten ventil je nějak špatně otočenej.
20:08:47
21.03.2015
21.03.2015
stepan
-> LUKAS: Točil sem místama 7200 max, ale tohle se stalo tak ve 4000, těžko říct, zejtra sundám hlavu a třeba budu vědět víc.
19:58:42
21.03.2015
21.03.2015
MajoLR
19:55:15
21.03.2015
21.03.2015
LUKAS
-> stepan: čo to vysoke RPM ??
09:23:20
15.03.2015
15.03.2015
stepan
-> petřík: Nevim, uvidíme na geometrii.
22:16:34
14.03.2015
14.03.2015
petřík
-> stepan: kolik je to stupňů , minut a sekund ty odklony?