Majkl / Škoda 136 GLSE Majkl / Škoda 136 GLSE

komentáře | popis | fotky | Majkl | 12.05.16 09:15 | 455x v oblíbených
!!! PRODÁNO !!!


Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:

10:34:03
21.04.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
07:35:55
21.04.2006
Majkl
-> kekypetra: no ještě ani nevím jak to budu udržovat 7
jinak děkuju moc sem rád že se líbí, vidět jí můžeš kdykoliv, jezdíš okolo 5 jinak co se týká laku tak ještě nevím, budu tomu pánovi (lakýrník co dělal kubinovi garde) volat v pondělí.. a ještě ani nevim jestli to bude stříkat on nebo ty nebo někdo uplně jinej 6

-> Borin: ještě nevim 5

-> minno: 70 102

-> jate-line: BINGO!! 47

-> TUNER: byl! domluvíme to přes icq 104

-> Pavel P.: no vidiš, ja ti to řikal18
22:09:59
20.04.2006
kekypetra
Držím Ti palec aby Tě to udržování nezabilo, tolik lesklých doplňků, to bude spooooooouuuusta práce při udržování , ale máš to fakt pěkné, už se těším až tu Tvoji spící šípkovou princeznu uvidím naživo princi. Už jsi koukal na pohádku Jak se budí princezny??? Nic ve zlém, budeš mít FAKT pěkné auto. Co ten odstín našel jsi to???1
21:50:16
20.04.2006
Borin - Král tuzerů
-> Majkl: Držák je fakt vošklivej...doufám že to je jen provizorní.....1
21:27:35
20.04.2006
minno
-> Majkl: tak to sa potom čudujem že ti to funguje3 3
21:15:08
20.04.2006
jate-line
-> Majkl: Že by držák palubky1
21:14:16
20.04.2006
TUNER
-> Majkl: Hele nebyl by lepší ten držák airboxu třeba z nerezu nebo hliníku a vyleštěnej...?1
21:11:39
20.04.2006
Pavel P..
-> Majkl: v tom případě mám super káru (sice o tom nevim ale budiž) když mi jde editovat popis u auta..1 2 1
21:07:19
20.04.2006
Majkl
-> minno: protekce 2 prej to funguje jen pár vyvolenám se super kárama3 3 3
21:05:50
20.04.2006
minno
-> Majkl: ako to robis ze sa ti da aktualizovat popis u auta? mne a ani ostatnym to uz par dni nejde :/
21:02:01
20.04.2006
Majkl
nove foto z montaze karbecu a airboxu
17:28:19
20.04.2006
Majkl
TAK karbec je doma, seřízen kompletně, přetryskován na 136ku. Celková cena u pana Kratochvíla mě celkem překvapila, dělalo to rovných 100 Kč tak sem mu dal 150 a s usměvem poděkoval 9
15:01:15
20.04.2006
Martin
Taky jsem jednu zimu projezdil s LEKRem a taky jsem byl moc spokojenej. Ale potvrzuju, že se SEDREm to mělo lepší zátah a to jsem měl upravenej pedál, abych mohl LEKRa otevřít na plno. Ale potvrzuji to pohodlí bez sytiče. A to jsem dokonce ani neměl zapojený předehřev.
14:51:23
20.04.2006
havlik
-> Labros: musi se prevarit pedal plynu a pak jde plnej i na LEKRU
13:31:52
20.04.2006
Majkl
-> Labros: nevíš co je vůně, škdovka voní 4 1
13:23:51
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Jesně, třeba v Hrocháči pokud pojedeš.
13:22:18
20.04.2006
Labros
-> Tuner#2: Razanci zátahu nemůžu posoudit, protože na LEKRu nemůžu dát se škodováckým plynovým pedálem dát ani plný plyn (byly by potřeba další úpravy a prasárny..) Tak někdy budeme muset na srazu porovnat 4
Jo a vzpomněl jsem si ještě na jednu věc, co mi na SEDRu moc vadila - na sytič to smrdí úplně šíleně, za to jsem se až styděl. Favorit na sytič, to je oproti škodovce na sytič úplná vůně 3
12:00:40
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Děkuji za vyčerpávající odpověď. S těma startama a na normální ježdění máš pravdu, ale co třeba kamarádi zkoušeli, tak karbec bez úpravy co se týče razance zátahu motoru byl lepší Sedr - mě se tam líbí i ten pedálový pocit z druhé klapky, kdy to fakt zatáhne úplně jinak než Lekr, který má sice jemnější chod, ale nezatáhne tak jako Sedr. Je fakt, že teplé straty se Sedrem jsem třeba na starém motoru míval, ale na tomhle co mám teď, je to naprosto bez problému - nechám nasát el. pumpu a jde na první zatočení. Každopádně díky za postřehy s Lekrem.
4
11:59:05
20.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
11:33:40
20.04.2006
Labros
-> Tuner#2: Jestli mam dokoncit to srovnani, tak jeste vidim jako vyhodu, ze to startuje stejne dobre za studena, jako za polotepla, malotepla, hodnetepla... nemusis se starat, jak moc mas motor zahratej, zkouset se syticem, bez sytice... Proste jen jednou zmacknes plyn a nastartujes, bez obavy ze se to uchlasta, nebo ze budes startovat dyl, nez obvykle... Lidi co maj SEDR tak co sem videl tak nikdy to za polotepla nestartovalo bezvadne. A dalsi vyhoda, odvetrani plovakovky do odbublinkovace, hladina pada minimalne.
Nevyhody jsou urcite pri zastavbe, musi se resit vyhrivani sytice, pri pouziti favo saciho potrubi vyrovnavaci podlozka, predelavat plyn, prepad do nadrze, a hlavne filtr - ja nakonec musel poridit sportovni, coz nakonec mozna nebude az takova nevyhoda.. Jeste budu muset vyresit odvetrani motoru (nastesti mi z vika nic nejde, ale abych to nejak ukecal na emisich.)
Neni to uplne sranda a proto tu zastavbu nikomu nevnucuju.
Extreme Tyres