tak sem dneska vyndal koberce vybrousil celkem asi 3cm tverecni rezavejch mist a natřel to první vrstvou..
co nevidět začnu pokládat ty kobece, sem zvědavej jak to dopadne
17:37:59 21.04.2006
Labros
-> havlik: hm a jelikož si budu nechávat vyvařovat podlahu, tak by to nebylo od věci rovnou udělat taky;)
17:36:45 21.04.2006
havlik
-> Labros: ne ono se to jakoby odboduje a prevari o kus jinak a zvedne to pedal takze je pak ve svislejsi poloze ja se ti na to optam pripadne co nejdriv
12:59:55 21.04.2006
Majkl
-> Labros: uvidim, vyměnit to muzu kdykoliv behem par minut
12:45:15 21.04.2006
Labros
-> Majkl: no myslim že jsem tam dával právě tu 210ku a možná proto to bylo na***no
12:26:06 21.04.2006
Majkl
-> Labros: a jeste mi poradil ze kdyby se mi zdalo ze to jde blbe odspoda nebo ze to cuka ze tam mam treba jen na zkousku misto toho vzdusniku 210 dat zpatky tu 190ku. prej to pak v nizsich otackach pojede lip
12:02:45 21.04.2006
Labros
-> Majkl: tak jo, jestli tohle všechno opravdu dělal, tak všechna čest.
12:01:24 21.04.2006
Labros
-> TUNER: To jo, a krom toho u plynu prej nejsou nějaký potíže s neplynulými přechody, ani v mrazu..
11:31:29 21.04.2006
TUNER
-> Labros: No jak bylo zmíněno níže.Lekr má svý výhody,ale i nevýhody. A ještě když palivem je LPG....
No měl jsem 136 karbec a po přechodu na karbec z T613 nebylo co řešit,na ten už se lekr prostě nechytal....Tam už jde jen o "díru" jakou tam proudí směs a ostatní věci nejsou podstatný.....
10:53:02 21.04.2006
Labros
-> TUNER: A jak to dopadlo? Jen jsi ho vyzkoušel? Ty pedály co jsou vysoko mě teda pěkně štvou, včera mě po 4 hodinách ve fábce pěkně bolelo lejtko
10:52:08 21.04.2006
Majkl
-> Labros: no rikal ze 99% novejch karburatoru sou uplne rozestelovany.. serizoval polohu klapek, hladinu, davku akceleracni pumpicky a jeste asi neco... no me to za to kilčo příjde super, když vim že to je odborník
10:51:50 21.04.2006
Labros
posledně jsem si nechával dělat trysky a vzdušníky na 136 u Lávičky (neměl vše tak musil některý vystružit) a bylo to do 50kč včetně práce, dvě trysky a dva vzdušníky (tobě měnil jen 2 trysky)
10:49:52 21.04.2006
Labros
-> Majkl: s těma 100Kč ... ony totiž ty trysky stojí asi 30Kč a seřízení znamená, že nastavil základní polohu, jestli to vůbec bylo na novým karbeci třeba... Ale kolik mu dáš je tvoje věc
10:43:10 21.04.2006
TUNER
-> Labros: Ne,musí se odbrousit ten svar,naklopit pedál jakoby víc k sobě a zase zavařit...Máš prostě potom ten pedál ve vzpřímenější poloze.....Taky jsem to dělal když jsem zkoušel lekra...
10:34:45 21.04.2006
Labros
-> havlik: můžeš nějak upřesnit to převaření? Jako prodloužit tu páku která drží lanko? Prej je tam málo místa a delší páka se tam nevejde.