-> Tuner#2: Rozdíl pár cm z ne naprosto jednoznačný fotky dělá rozdíl znalce a amatéra, no jo.
Vlečka je z jízdních vlastností poznat když to jde do přetáčení a kyvka začne nakopávat zadek a jde po bočnici vnějšího kola, ale v běžnym provozu je tahle situace naprosto nedosažitelná, maximálně v dopravní krizovce nebo při okatym prasení, a i nakoplá kyvka jde v přehledný krizovce bezpečně srovnat.
Potom je rozdíl že při akceleraci cca v 2000 otáčkách kastle krátce nezaduní rezonancema jako u kyvky, samozřejmě pokud tam má člověk stoletý sb ze dřeva, tak to duní furt, ale to neni problém konsrukce, ale údržby. Stálej převod dělá mnohem jinačí divy co se týče hluku, jak ta izolace vibrací.
Potom ti ale upadne kolo, ikdyž jenom jestli na tom jako jelito člověk jezdí tisíce km když to už zhoubně skřípe, zase údržba.
Potom ale upadne převodovka když s tim chceš jezdit po place bez motoru, když neni chuť jí podvázat, ale to je stejně eventualita která se stává každý škodovce minimálně třikrát do roka.
Potom ti ale nateče olej do bubnu, protože dvě gufera za třicet let jsou nepřijatelnej element spotřebního materiálu.
Co ale s kyvkou nedokážeš, musím uznat, je, že se člověk nechá zbankrotovat a dohnat k šílenství tim že vlečku musí udržovat při životě, rovnou v šesti rovinách, brzdící, s geometrickou tolerancí soustřednosti všech elementů nula nula nic, což jsou poslední dobou velmi oblíbený témata.
Nevim, na týhle webovce má vlečka téměř fanatický zastoupení, že bez vlečky nemůžeš myslet vážně zapojit se do dnešního provozu, a jiný lidi mimo zdejší osazenstvo, co prošly více či méně škodovkama na optání řeknou, že ten rozdíl v provozu komfrotem a projevem je fakticky zanedbatelnej, jenom se vlečka víc sere a víc stojí, pětka tam jde řadit až ke stovce, nedej bože on má rapid jinej zadek jak emko?, nebo že nejlíp se mi jezdilo s eRkem.
Prostě jsem asi čekal, že se na to pujde jinak, než na závoďák, (kterej máš mimochodem eidy bravurní), nebo průměrnou virťáckou tuningovou ludru.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
V neděli 17.12.2017 se moje sbírka vozů Škoda rozrostla na 3 kusy. Jedná se o vůz Škoda 105 z roku 1980 v nejsociálnější výbavě, tedy S. Není to auto v nejlepším stavu, popravdě zadní lemy to mají už za sebou, prahy možná taky, lak je v hrozném stavu, má spousty škrábanců a ťukanců, motor je po smrti a tak celkově to není vůz, který bych si koupil.
JENOMŽE ono to se Zdeničkou není jen tak. Tohle je auto, ve kterém jsem vyrostl. Je po babičce, kterážto byla první majitelkou a tak jsem v tomhle autě strávil spousty cest a mám kopec zážitků. To auto voní uvnitř pořád stejně jako před 30 lety. Nemohl jsem z něj nechat udělat konzervy. Postupně nakupuji díly a Zdenička projde renovací. Neříkám kdy přesně, ale na jaře začnu s přípravou a uvidíme dle času.
Jo a proč Zdenička? Protože babička se jmenuje Zdenka. Tak proto :)
Babička v září 2021 zemřela, takže jí už Zdeničkou nesvezu. Ale až bude hotová, bude mít radost táta, bratránek a několik dalších lidí, protože Zdenička vezla za těch bezmála 40 let spousty členů rodiny.
JENOMŽE ono to se Zdeničkou není jen tak. Tohle je auto, ve kterém jsem vyrostl. Je po babičce, kterážto byla první majitelkou a tak jsem v tomhle autě strávil spousty cest a mám kopec zážitků. To auto voní uvnitř pořád stejně jako před 30 lety. Nemohl jsem z něj nechat udělat konzervy. Postupně nakupuji díly a Zdenička projde renovací. Neříkám kdy přesně, ale na jaře začnu s přípravou a uvidíme dle času.
Jo a proč Zdenička? Protože babička se jmenuje Zdenka. Tak proto :)
Babička v září 2021 zemřela, takže jí už Zdeničkou nesvezu. Ale až bude hotová, bude mít radost táta, bratránek a několik dalších lidí, protože Zdenička vezla za těch bezmála 40 let spousty členů rodiny.
Eidy / Zdenička 105S - komentáře:
23:47:14
14.06.2020
14.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.06.20 23:42:15: pár šikmých mě prošlo pod rukama a ty na fotce nevypadají zrovna v super stavu. Taky jsem nakonec skončil u nových. U vlečky je to alfa omega úspěchu. Ale třeba budeš mít štěstí což by vzhledem ke stáří garde byl spíše zázrak. Uvidíš až je opískuješ a co se bude sypat po oklepání uvnitř.
23:42:15
14.06.2020
14.06.2020
Eidy
-> Tuner#2: Myslíš, že bych koupil ramena na prach? Pán byl celkem fér a dal mi ty nejlepší ramena, co měl.
23:25:38
14.06.2020
14.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: zrovna v týdnu jsem viděl inzerát na nové šikmé Garde za asi 6tKč pokud by ty Tvoje byly na prach.
23:24:40
14.06.2020
14.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 14.06.20 21:44:45: prej zedejší znalec
Já teda nevím, napřed nepoznáš nápravu, pak tady hejtíš vlečku, že to ani nepozná. Za mě to tedy sakra pozná a vlečka pokud je v dobrém stavu je tady nedoceněná náprava. Nevím ani na jaké akce jezdíš, ale zrovna užovek je pomerně hodně a tak myslím není třeba taky z toho dělat konec světa...
Já teda nevím, napřed nepoznáš nápravu, pak tady hejtíš vlečku, že to ani nepozná. Za mě to tedy sakra pozná a vlečka pokud je v dobrém stavu je tady nedoceněná náprava. Nevím ani na jaké akce jezdíš, ale zrovna užovek je pomerně hodně a tak myslím není třeba taky z toho dělat konec světa...
22:02:55
14.06.2020
14.06.2020
vhml
-> Eidy 14.06.20 21:56:58: ale tak zas na naučení dobrý. Je jedno na co šlapeš a jede to pořád nějak podobně
21:56:58
14.06.2020
14.06.2020
Eidy
-> Bukaj: No fakt. Z nějakýho důvodu v Zácloně není slyšet přerušovač blinkrů. Po zatočení se blinkry nevypnou. Pro člověka zvyklého na moderní auta brzdy nebrzdí a spojka cuká.
-> Tom Troll: 4p v plánu nejsou. Na 2p jsem se najezdil dost a nikdy nebyl problém ani na okruhu. Dlaší věc je ta, že na mě jsou ty sériový auta pomalý. Třeba Záclona. Na plynu a na brzdě můžeš stát jak na rejči a nic se neděje. Kor na těch 14" klobásách. Je to tragický. A pokud budu tu oužu v sérii, tak ani po renovaci ji nikdy nevytáhnu, pokud bude Kóča pojízdná. Takhle je mnohem větší šance, že se to auto někdy projede.
-> Tom Troll: 4p v plánu nejsou. Na 2p jsem se najezdil dost a nikdy nebyl problém ani na okruhu. Dlaší věc je ta, že na mě jsou ty sériový auta pomalý. Třeba Záclona. Na plynu a na brzdě můžeš stát jak na rejči a nic se neděje. Kor na těch 14" klobásách. Je to tragický. A pokud budu tu oužu v sérii, tak ani po renovaci ji nikdy nevytáhnu, pokud bude Kóča pojízdná. Takhle je mnohem větší šance, že se to auto někdy projede.
21:47:28
14.06.2020
14.06.2020
Bukaj
21:44:45
14.06.2020
14.06.2020
Tom Troll
-> Eidy: Já to nemyslel ani tak be zlym jako že je to prostě škoda, kor když je to auto "s příběhem" jak by jeden zdejší znalec řekl. Odpárat kastlík, když komfort tak nemá cenu se zastavovat na suchym 4q, ikdyž asi máš starej... a na rozdíl od kyvky už s tim pujde dle odborníků svižně jezdit, takže 4p brzdy, a je to lavina věcí...
Tomu že je to komfort rozumim taky, ale i auto s maticí a kyvkou může po pár základních úpravách (opravách) naprosto spolehlivě jezditelný, a vlečka mi přijde trochhu overkill, a jako něco u čeho se ta práce a zásah nakonec možná ani nemusí na konci stát za to.
Tomu že je to komfort rozumim taky, ale i auto s maticí a kyvkou může po pár základních úpravách (opravách) naprosto spolehlivě jezditelný, a vlečka mi přijde trochhu overkill, a jako něco u čeho se ta práce a zásah nakonec možná ani nemusí na konci stát za to.
20:47:54
14.06.2020
14.06.2020
Eidy
-> Tom Troll: Hele, já se neurazím. Nemám rozhodně v plánu postavit ségru ke Kóče. Jen to chci vespod trochu vylepšit. Jsou pro to 2 perspektivy. Jednak mě to bude víc bavit včetně toho servisu/montáže. A taky chci, by s ní na sraz vyjela i přítelkyně. Tak aby to bylo příjemnější. Když řídila Záclonu, tak z toho byla na prášky a já z ní.
20:40:11
14.06.2020
14.06.2020
kraska98
-> miguelias: No to bych už ani netvrdil. Na srazech je pomalu zázrak, když natrefíš na zadohrab s 5 kanálem.
20:38:02
14.06.2020
14.06.2020
miguelias
20:32:37
14.06.2020
14.06.2020
castrol
-> kraska98: sak vyjadruj jake bastrenie len vylepsovanie
20:22:26
14.06.2020
14.06.2020
kraska98
-> castrol: O tom žádná. Ale každý má taky právo vyjádřit svůj názor. Můj názor je stejný jako Tomův. Je škoda takovou užovku bastlit vlečkou a beztak budou následovat i další úpravy. Ale jeho věc no.
18:22:41
14.06.2020
14.06.2020
castrol
jeho auto jeho vec co si tam namontuje
16:50:04
14.06.2020
14.06.2020
Tom Troll
-> Eidy: No, tak to je v jednom slově, škoda.
Upřímě tu bude na místě fráze za kterou dostal vtipem před nějakou dobou kraska ban...
Upřímě tu bude na místě fráze za kterou dostal vtipem před nějakou dobou kraska ban...
16:09:55
14.06.2020
14.06.2020
peter13789
-> Eidy: Bude to krok vpred v rámci jazdného komfortu tiež samozrejme, len podľa toho čo sledujem tieto diely, to muselo stát ako menší dom :)
15:58:00
14.06.2020
14.06.2020
Eidy
Tyčky řízení jsou na úzký hřeben a vlečka proto, že prostě chci. Montáž do auta, servis brzd a hlavně to stojí na kolech bez špajzky.
14:49:20
14.06.2020
14.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 14.06.20 14:18:41: jde to snadno poznat podle sikmeho ramena + další indicie od kluků.
14:47:00
14.06.2020
14.06.2020
Bukaj
-> ondie: Jo, jo. A taky podle vzdálenosti štítů od ramene a podle příčky, že nemá vybrání na pětikvalt...
-> Eidy: Takže na Pohofest "Zdeničkou" na zrenovované vlečce?
-> Eidy: Takže na Pohofest "Zdeničkou" na zrenovované vlečce?